For et halvt år siden gikk jeg fra min mann. Vi er nå separert å har delt foreldrerett på våre to døtre, 1år&3år. Det viser seg at han skal lage et rent helvete ut av alt. Han har nå tatt permisjon å skal ha vår yngste datter i 10 uker. I følge han skal ikke jeg få omgås henne i den tidsperioden. Ved siden av alt har jeg møtt en ny mann. Noe som tydeligvis tippet begeret. Min x mann serverer meg ting som at han skal ta livet av seg. Han har okså kommet inn i mitt nye hjem å laget drama foran ungene. Kastet både meg og han jeg dater i veggen. Han går på medisiner fra legen for å roe seg. I følge andre skal det finnes lover å regler for å få forlate denne kommunen. Er dette riktig? Finnes ingen fremtid for meg her å slik jeg kjenner min x vil dette fortsette. Så kan han legge en stopper for dette? Å ikke la meg få pakke sammen, ta med barna å forlate dette marerittet? Det vil være snakk om en times båttur fra han. Har ingen planer om å gå i krig med han for foreldreretten. Jeg vil bare leve uten han rett rundt hjørnet og hans overtipp daglig...

Svar med sitat

Sosiale Bokmerker