+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 14 av 14

Diskusjon: Hva syns dere?

Uregistrert
    Gjest

Hva syns dere?

Jeg må poengtere først av alt at dette er ikke noe jeg skal gjøre noe med altså, men vil bare ha deres mening.

I forbindelse med min manns bursdag for noen dager siden, så fikk han jo mange hilsener på Facebook - ikke noe uvanlig der nei.

Men, det var ei der som skrev noe ala: Hei min første kjærlighet. Har fremdeles navnet ditt på armen, og det synes veldig godt når jeg blir brun. Hva gjør man ikke for den man elsker...

Jeg kjenner at jeg ikke synes noe om det! Hun ble singel for ikke så lenge siden, mens jeg og min mann har vært gift i mange år. Jeg mistenker ikke noe mellom dem på noen måte, men syns bare det er litt ufint å skrive slik på veggen til en git mann. Selvfølgelig var ikke min mann en "jomfru" da vi ble sammen, men jeg ville aldri ha skrevet noe slikt på veggen til min første forelskelse.

Hva syns dere? Ville dere gjort noe slikt?

Uregistrert
    Gjest

Sv: Hva syns dere?

Jeg ville ikke gjordt noe sånt nei.
    Sånne tullete skrivegreier på FB. er bare å overse.
    Bare barnsligheter å skrive sånn, og det tyder på at hun ikke er voksen.
    Bare le av det både du og mannen din.

Supermedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    loke sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Holmestrand
    Meldinger
    993

Skikkelig "Harry" spør du meg.. Hadde mannen min fått en slik mld hadde jeg bedt han om å blokkere hele dama;-) Ser ikke poenget med å gå og lure på om hun kanskje sender flere mld.
    Stolt 6 barnsmor

"Den som har mest duppedingser når man dør vinner"

5 oktober 2007
    Pat på sm.

Uregistrert
    Gjest

herregud den eksdama driter seg jo bare loddrett ut. Man kan ikke ha så mye å tenke med da nei. Man skriver rett og slett ikke slikt på veggen til en eks det er åresvis siden.

Jeg hadde nok pratet med min mann om det hadde skjedd her, og ja, hadde faktisk bedt han slette innlegget i det minste eller slette hele dama. Makan. Fjortisopplegg.

Uregistrert
    Gjest

Huff, vet ikke om jeg skulle ledd eller blitt redd..!
    Tror nok jeg ville bedt mannen min slette både innlegget og dama. Skikkelig barnslig og respektløst ovenfor deg (og barna(?)) å skrive noe slikt!!

Uregistrert
    Gjest

Som de andre sier her, så synes også jeg det var skikkelig barnslig, respektløst og helt bak mål å skrive noe sånt på FB.
    Men som allerede nevnt, det er hun som driter seg selv ut, og setter seg selv i ett dårlig lys ....
    Høres ut som et skrik etter oppmerksomhet, jeg ville ignorert det heeeelt. Ikke slettet kommentaren, for da har hun jo fått oppmerksomhet på et vis .... (akkurat som dårlig oppførsel hos barna )

Tidl. bruker
    Gjest

Jeg synes det er høyst upassende og ville selvfølgelig aldri gjort noe sånt. Hva sier mannen din til det da? Han kan jo slette det og synes det er på sin plass å slette det da det gir signaler til henne om at han ikke aksepterer sånne kommentarer fra henne.

Uregistrert
    Gjest

Han har ikke sagt noe til meg om det, men for å si det kort - han trykte LIKER....

Tidl. bruker
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    Han har ikke sagt noe til meg om det, men for å si det kort - han trykte LIKER....
    Nå er jeg overhodet ikke av den sjalu typen...... jeg hadde tatt det opp og virkelig sagt hva jeg mente om saken. Er det mulig...

Uregistrert
    Gjest

Sitat Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
    what??? er det mulig...det er direkte respektøst. Jeg er heller ikke av den sjalu typen, men det får da være grenser da. Hadde tatt det opp med han med EN gang, du kjenner han vel såpass?

Seniormedlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    cala sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Trondheim
    Meldinger
    2,808

Jøss!! Er mest sjokkert over at mannen din trykte liker på det!!
    Jeg hadde krevd at han sletta både innlegget og blokkert dama. SAMT tatt en real alvorsprat med han. Fysj så stygt gjort av dem begge mot deg og barna.
    Mamma til vesla (mar 04) og småen (aug 08)

Seniormedlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Hope3 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Meldinger
    2,586

Mulig jeg er helt på jordet her, men jeg tenkte at dette måtte være en barndomskjæreste fra ung alder.... Hans første kjæreste på barneskolen som rispet inn navnet hans med sikkerthetsnål slik at det ble et arr som kommer fram i solen....? I så fall, er dette relativt uskyldig... Lykke til
    Mamma til -98 -04 jente aug 07

VIP-Medlem
    Rykte Rykte Rykte Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    Carrera sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2002
    Sted
    Trånnheim
    Meldinger
    9,669

Jeg hadde antakelig ledd høyt av hele kommentaren. Dustedame. Og slik jeg kjenner _min_ mann, så hadde jeg nok ledd av at han evt "likte" det også, for om han hadde gjort det, så hadde det vært fordi at han syntes det hele var så tåpelig at det var verdt en "liker".

Og nei, jeg hadde aldri i verden kunne skrevet noe slikt selv.
    Abritta has left the building...

Uregistrert
    Gjest

H.I her

Jeg kjenner ikke dama, vet bare hvem hun er, og hun er vel en eks kjæreste fra etter ungdomsskolen. Nå er ikke mannen her den mest avanserte databrukeren her i huset, så jeg vet med sikkerhet at han ikke har kontakt med henne via pc i allefall. Og det er ingenting som tyder på kontakt via andre måter heller...
    Jeg tror han trykket liker rett og slett fordi han ble smigret og litt sånn "tenke tilbake da han var ungdom igjen".

Som sagt kommer jeg ikke til å gjøre noe med det, ikke si noe heller, for dette er en sånn liten ting som fort kan vokse ut av dimensjoner om en lar det få lov. Men jeg tenkte jeg måtte høre med dere om jeg var fullstendig på jordet ved å mislike vegginnlegget. Hadde han vært singel og fri, så vær så god å skrive slikt, men "alle" vet at han er opptatt.

Lignende diskusjoner

1. Hva syns dere?
    Av Raija i forum Desember
    Svar: 13
    Siste melding: 21-06-2005, 20:28
  2. Hva syns dere?
    Av Nicomama i forum Modne mødre
    Svar: 10
    Siste melding: 13-05-2005, 02:31
  3. Svar: 54
    Siste melding: 24-02-2005, 10:31
  4. Hva syns dere?