Hei!
I går opplevde jeg at gutten min på 8 år fikk feil vaksine.
2 klassingene skulle vaksineres for difteri og stivkrampe, men ved en feil så fikk han HPV vaksinen som jenter i 7 klasse får...Etter at helsesøster oppdaget dette, ga hun han stivkrampe sprøyten også.
Hun hadde ringt folkehelseinstituttet og de hadde sagt at det var ingen grunn til bekymring og at det ikke var nødvendig å avviksrapportere dette.
Jeg må ærlig talt si at jeg er meget bekymret og opprørt over dette. Blir mer og mer urolig etterhvert som jeg leser om denne HPV vaksinen. Han fikk Gardasil.. Mange lumske bivirkninger og dødsfall. En har ikke noe peiling på langtidseffekten av denne vaksinen (senskader)...
Leste om en liten guttebaby som fikk denne ved en feiltakelse. Han hadde utviklet en sjelden type av leukemi..
Gutten min våknet tidlig den dagen han skulle ha sprøyten og gruet seg noe voldsomt. Sa han var kvalm og syk og ikke kunne gå på skolen.. Klarte å roe han ned og fikk han på skolen. Så skjer dette....
Noen som har noen råd om hva jeg bør gjøre videre nå dersom noe skulle skje med han? Få registrert det på en eller annen måte!? Jeg har rett og slett ikke peiling....
Hilsen en bekymret mamma![]()

Etter at helsesøster oppdaget dette, ga hun han stivkrampe sprøyten også.
Svar med sitat

2007
2010
Lille persille f. november '10
T mar-09
R jan-06
f.02 

Sosiale Bokmerker