Noen som skal dit i år eller??
Vi skal reise i juni, blir spennende for har aldri vært der før.. Første gang jentungen flyr også...
Men gleder oss masse
Noen som skal dit i år eller??
Vi skal reise i juni, blir spennende for har aldri vært der før.. Første gang jentungen flyr også...
Men gleder oss masse
Mamma til lille prinsess født 08.04.08
Jepp! Reiser til sunwing resort i side 31.mai!!
Snuppa 04Lillemann 07
vært der før eller?
Alanya Hotellet virket greit med basseng og en liten lekeplass i skyggen...
Noe vi bør oppleve mens vi er der??
Alanya Hotellet virket greit med basseng og en liten lekeplass i skyggen...
Noe vi bør oppleve mens vi er der??
Så bra da Vært på mange ulike hoteller før når jeg har reist og alltid vært fornøyd, men da har jeg vært uten barn.. Så blir vel litt anerledes nå vil jeg tro...
Har dere hatt måltider innkludert på reisen?
Vi har frokost innkludert for tenkte det var greit slippe avgårde finne mat om morgenen
Det pleier vi også. Orker ikke stå i kø for å spise middag, så noe annet gidder vi ikke. Synes ikke all inclusive er verdt prisen. Vi bruker mindre enn det på mat, drikke, is og snacks, og det til tross for at vi ikke sparer på noe når vi har ferie.
Snuppa 04Lillemann 07
Syns det hørtes kjedelig ut å spise all maten på hotellet så all inclusive utgår for vår del..
Hadde frokost på hotellet engang jeg var i Bulgaria og syns det var veldig greit.
Noen spennende retter man bare bør smake?
kebab spiser jeg kun når jeg er full
Kan ikke uttale meg så veldig om maten, er ekstremt kresen! bare 2 uker igjen! Gleder meg!!
Snuppa 04Lillemann 07
Kan ikke uttale meg så veldig om maten, er ekstremt kresen! bare 2 uker igjen! Gleder meg!!
Snuppa 04Lillemann 07
Sosiale Bokmerker