Vis resultat: Hvilken vogn bør jeg velge?

Stemmer
4. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Mountain Buggy

    2 50.00%
  • Baby Jogger City Elite

    2 50.00%
+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 7 av 7

Diskusjon: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

  1. #1

    Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Jeg har en Mountain Buggy + one nå (søskenvogn). Det har vært mye feil med min vogn, så akkurat nå venter jeg på nye deler som jeg har fått dekt (vogna er under 1 år). Siden gutten min blir 3 i des., og liker ikke å sitte i vogn lenger, vurderer jeg annen vogn med søskenbrett istede. Sikler på Baby Jogger City Elite, men er virkelig i tvil. Hvilken vogn bør jeg velge? Mountain Buggyen kan gjøres om til singel vogn også... Får så godt som ny vogn når jeg får de delene...

  2.  
  3. #2

    Sv: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Hvis gutten din blir 3 og dere ikke bruker så mye vogn, klarer dere dere kanskje med Babyjogger City Mini GT? Jeg har hatt den som eneste vogn, også gjennom vinteren. Og den er veldig fin. Ellers ville jeg valgt City Elite. Babyjogger-vognene er genialt enkle å slå sammen, blir flate og har en fantastisk kalesje.

  4. #3
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Helt øst i Norge
    Meldinger
    5,750

    Sv: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Min 3 åring har babyjogger city mini gt. Han har hatt den som eneste vogn i ca 1 1/2 år snart, både som sovevogn i bhg og ellers. Min 3 åring sover fortsatt en times tid hver dag så den er daglig i bruk. Jeg har tidligere hatt Mountain buggy til han men jeg liker babyjogger mye bedre. Den tar liten plass, har god trillekomfort og en fantastisk genial kalesje. Den har også lenger rygglengde enn MB. Jeg hadde valgt BJ hvis jeg var deg! Bedre vogn skal du lete leeeeeenge etter til store barn
    Lykkelige Guttem@mm@ med
    02 04 07 11

  5. #4

    Sv: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Det er Elite jeg har lyst på, liker ikke Mini, men de er vel kanskje like sånn ellers? Han blir 3 i desember. Føler noen ganger at jeg må ha han i vogn, pga. trafikk, eller om han plutselig slår seg vrang, da er det tryggere på en måte. Men om jeg får kjøpt brett med sete, så løser det seg jo på en måte, blir bare ikke like behagelig da. Men jenta mi er jo sor nok til å sitte på et sånn sete, så er nok bare å bytte på dem kanskje, om det er nødvendig.

    Sitat Opprinnelig postet av iMum Vis post
    Hvis gutten din blir 3 og dere ikke bruker så mye vogn, klarer dere dere kanskje med Babyjogger City Mini GT? Jeg har hatt den som eneste vogn, også gjennom vinteren. Og den er veldig fin. Ellers ville jeg valgt City Elite. Babyjogger-vognene er genialt enkle å slå sammen, blir flate og har en fantastisk kalesje.

  6. #5

    Sv: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Jeg ønsker Elite da, ikke Mini, men de har kanskje samme mål? Men da blir det nok minste som kommer til å sitte i den, og eldste som blir 3 i desember gå eller sitte på søskenbrett. Han sover ikke lenger. Blir umulig å legge for kvelden da. Vurderer den mer og mer nå, for om guttungen evt. slår seg vrang, så kan de jo bare bytte. Men eeeelsker Mountain Buggyen også, derfor er det så vanskelig å kvitte seg med den. Tenk om jeg kommer til å angre da?

    Sitat Opprinnelig postet av guttem@mm@ Vis post
    Min 3 åring har babyjogger city mini gt. Han har hatt den som eneste vogn i ca 1 1/2 år snart, både som sovevogn i bhg og ellers. Min 3 åring sover fortsatt en times tid hver dag så den er daglig i bruk. Jeg har tidligere hatt Mountain buggy til han men jeg liker babyjogger mye bedre. Den tar liten plass, har god trillekomfort og en fantastisk genial kalesje. Den har også lenger rygglengde enn MB. Jeg hadde valgt BJ hvis jeg var deg! Bedre vogn skal du lete leeeeeenge etter til store barn

  7. #6

    Sv: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Jeg fikk ikke med meg at du hadde en til da jeg leste det første innlegget ditt. Elite og Mini er like, annet enn at Mini er litt mindre, slik navnet tilsier. Men begge er geniale, og de kan brukes lenge. Jeg har en treåring på nærmer 110 cm som fortsatt har god plass i City Mini GT. Forskjellen på dem, utover størrelsen, er at Elite har regulerbart fotbrett, det har ikke GT.

    Jeg har prøvd flaut mange vogner, Babyjogger er den eneste jeg har vært 100% fornøyd med. Kalesjen og sammenleggingen har jeg allerede nevnt, så da kan jeg plusse på med at nettet under vogna til å ha ting i er romslig, lett tilgjengelig og du kan la være å ta tingene dine ut derfra når du slår den sammen ute at noen detter ut. Bremsen er plassert oppe ved håndtaket, noe jeg synes er praktisk. Den er stabil nok til at treåringen kan klatre inn og ut av den selv uten at den velter. Hjulene er også veldig fine, for de kjennes ut som lufthjul, uten å være det. På Elite er de store og fine også.

    Skulle nesten trodd jeg solgte vogna, men det gjør jeg ikke altså.

  8. #7
    VIP-Medlem
    Rykte
    Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte Rykte
    guttem@mm@ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Helt øst i Norge
    Meldinger
    5,750

    Sv: Mountain Buggy vs Baby Jogger City Elite?

    Jeg er 99% fornøyd og kan komme på en ting jeg savner med cityen og det er håndbrems. Siden jeg jogger med vognen hadde det lettet de største nedoverbakkene hvis den hadde hatt håndbrems. Hadde også kunnet tenke meg sikkerhetsreim på håndtaket men det kan jo kjøpes løst.
    Lykkelige Guttem@mm@ med
    02 04 07 11

 
+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

    1. Baby Jogger City Mini GT vs Elite
      Av Sirsunny i forum Barnevogner
      Svar: 1
      Siste melding: 01-08-2012, 15:05
    2. Brio Go eller Baby jogger City Elite
      Av Tebsil i forum Barnevogner
      Svar: 13
      Siste melding: 26-08-2010, 21:59
    3. Baby jogger city elite double
      Av Sannemor i forum Barnevogner
      Svar: 28
      Siste melding: 22-11-2009, 00:02
    4. Mountain Buggy Urban Elite ?
      Av Trille71 i forum Barnevogner
      Svar: 5
      Siste melding: 08-05-2007, 19:52
    5. Mountain Buggy Urban Elite ?
      Av Trille71 i forum Barnevogner
      Svar: 2
      Siste melding: 07-05-2007, 17:49

    Sosiale Bokmerker

    Sosiale Bokmerker

    Regler for innlegg

    • Du kan starte nye diskusjoner
    • Du kan svare på meldinger/diskusjoner
    • Du kan ikke laste opp vedlegg
    • Du kan ikke redigere meldingene dine