Jeg har en sønn på 3 år, jeg er sammen med barnefar, men jeg sliter med mine svigerforeldre.

Jeg bodde i underetasjen oss mine svigerforeldre til barnet var 10 mnd. Bestemor og bestefar var hele tiden innom, dette kunne drøye i flere timer. Hver gang bestemor var på besøk kommenterte hun maten jeg laget om hvor stygt den luktet, kjøpte jeg ting og klær til barnet var det feil farge eller noe hun ikke likte. Hun dro på butikken kom tilbake med de samme tingene jeg hadde kjøpt for å ha de oppe hoss seg selv. Bare i annen farge og design. Alt jeg gjorde kritiserte hun. Vist sønnen min dro til mine foreldre fikk verken jeg eller mannen min fred fra de "da var de hele tiden å spurte katti sønnen vår kom hjem"
Jeg hadde aldri et privatliv, dro jeg ut kunne svigerfar følge etter meg for å se hvor jeg dro.
Hadde jeg en reaksjon på deres oppførsel ble de helt hysteriske å svigermor lå bare å skrek i sengen sin å nektet å stå opp, svigerfar opplevdes truende da han kom ned å ropte te meg hva han syntes om meg. Dette ble en helt uholdbar situasjon for meg så vi flyttet, vi hadde ikke kontakt med de på ca halvt år.

Situasjonen endret seg, vi fikk kontakt med de igjen å de bruker å ha barnebarnet sitt. Nå er det gått noen mnd å jeg har store problemer med min sønn igjen.
Han kommer hjem å har lært seg nye stygge ord hele tiden, når jeg spør hvor han hører det sier han det er bestemor som har lært han det.
Jeg merker stor avstand til min sønn å han vil ikke være med foreldrene sine mer. Han vil bare til bestemor og bestefar. Bestemor og bestefar har ingen grenser, han får spise, drikke hva han vil, være oppe så lenge han vil osv.

Bestemor har en veldig umoden, usikker oppførsel, hun oppfører seg som et stort barn til tider. Hun har en svært seksuell utagerende oppførsel. Det finnes ingen grenser for hva som er akseptabelt å si å gjøre. F.eks
Hun passet sønnen vår lamme sitt tantebarn å hennes sønn, når vi hentet han kunne hun fortelle hvor artig de hadde hatt det med å måle understellet til barna.

Sønnen min er veldig gla i besteforeldrene sine, men jeg synes det er svært vanskelig å sende han dit da jeg ikke vet hva som foregår når vi ikke er tilstede å jeg ikke kan si noe for da blir de hysteriske å går til angrep på meg.
Jeg har ikke lyst til å at sønnen min ikke skal ha kontakt med besteforeldrene sine dæ jeg ser han er svært gla i de,
Er det noen der ute som sliter med noe av d samme å har noen råd å gi for å oppdra besteforeldre så de kan delta i barnebarnet sitt liv?