+ Svar på diskusjon
Viser resultater 1 til 2 av 2

Diskusjon: Tips til kjøp og finansiering av holdbar barnevogn?

:) Tips til kjøp og finansiering av holdbar barnevogn?

Hei alle sammen! Tenkte høre om noen har erfaringer eller tips å komme med til kjøp av barnevogn. Termin for førstemann er i juli og er travel med å gjøre alt klart.

Så til spørsmål # 1: Jeg trenger en vogn som er både fin og holdbar. Bor på Hedmarken, med mye skog og utmark - så vogna må kunne tåle en ekstra støyt . Blant merkene jeg har sett på er emmaljunga, britax og Joolz de jeg liker mest. Vognene til Britax har også en litt ‘retro look’ som skiller seg ut, enda prisen er et minus. Ville høre om noen har konkrete anbefalinger om holdbar vogn og hvor det er billigst å kjøpe?

Spørsmål # 2: Vi har litt dårlig råd om dagen, med mye regninger og utgifter pga. huskjøp . Noen som har erfaring med rabattordninger og evt. lån til kjøp av barnevogn? Er jo såpass dyrt at det kan bli en del penger å spare. Ser blant annet at noen kredittkort gir rabatter på 2-3%, avhengig av hva man kjøper. Har noen tips å komme med? Det er jo med forbehold om at alt tilbakebetales innen måneden er over.

Setter stor pris på alle tilbakemeldinger og tips!

2.  

Sv: Tips til kjøp og finansiering av holdbar barnevogn?

Tenkte legge inn en liten oppdatering slik at fremtidige skuelystne vet hva vi landet på. Blir til at vi velger å kjøpe en Britax, enda prisen er relativt stiv. Avhenger av at vi klarer å finne grei finansiering. Hvem skulle vel tro at barnevogner skulle koste nærmere 10 000 kroner...

Ville satt stor pris på det om noen har tips å komme med på finansieringsbiten...

Har forsøkt å finne en prisoversikt for renter på slike lån, og nærmeste jeg kom var vel kanskje forbrukslån.no. Virker til at rentene ligger helt ned mot 10 %? Vet ikke hvor sannsynlig det er å oppnå sånne renter, men kunne hvertfall tenkt oss å prøve.

Og er det noen av dere som kjenner til det som kalles for låneagent eller lånemegler? Kunne jo spart litt tid om vi søker hos f.eks lendo eller aros finans.

+ Svar på diskusjon
  • Del på Facebook
  • Lignende diskusjoner

1. Svar: 0
      Siste melding: 19-08-2014, 18:34
    2. Ang. kjøp av brukt barnevogn
      Av silkepels i forum Barnevogner
      Svar: 14
      Siste melding: 29-11-2007, 00:12
    3. Tips ved salg (av barnevogn+bilstol)
      Av muslingen i forum Barnevogner
      Svar: 16