Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn


 
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-11-2009, 08:53   #1
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Sogn og Fjordane
Meldinger: 427
MP Rating: 0% (0)
lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.lillemya er fantastisk mot andre.
1åring som omtrent ikke sover om natt.. Tips til hjelp??

vi har ei lita trollejente som nettopp har blitt ett år.
Omtrent hele babytiden hennes har søvn vært oppskrytt..

Så jeg lurer på om noen har noen gode tips og selverfaringer som mulingens kan hjelpe oss?

Greia er at:

Hun sovner som regel etter flaska si på kvelden. Blir da bært i seng..
Så kan hun sove i noen timer eller i 30 min.. Hvis hun våkner kan det hende det hjelper å bare gi henne tutten og snu henne ned i sengen igjen.

Så når klokka nermer seg 22 -23 eller hvis vi har vært heldige, rundt 1 så våkner hun og hyyyyl skriker.. Da er det ikke noe som er godt nok.

Har prøvd det meste føler eg. Gir tutt om og om igjen, snur henne ned i sengen. Sitter med henne til hun roer seg. har byssa til hun sovner, da vokner hun som regel igjen når vi legger henne ned.
Til slutt, når eg ikje orker mer, så legger eg henne i senga med meg.. Da roer hun seg som regel med en gang. Da kan hun sove en time eller to før hun våkner igjen og begynner å tulle..

Nå er eg så masse alene hjemme, sambo jobber borte, så eg orker ikke den harde kampen hver kveld og natt for å få henne til å sove. Da tar jeg heller til takke med de få timene jeg får når hun ligger i sengen med meg..

Men dette tærer veldig på meg.. MÅÅ ha søvn.. Har fått veldi lite søvn hele denne småbarnsperioden.. Hun har alltid tulla..

Når sambo kommer hjem så mener han at hun er bortsjemt. Er hun det?

Nå er eg så sliten at eg vet omtrent ikke hvor jeg står. enkelte netter raver jeg bort til senga hennes omtrent i ørska. aner ikke om jeg har vært våken eller ikke, om hun har sovet eller ei...

har du tips????

Trenger aller råd som dere kan komme med...

Ble vist en hel avhandling desse.
__________________
lillemya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
 



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:13.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com