Jeg vet ikke mine arme råd lenger!! Vi har hatt to unger som har sovet godt både på dagen og om nettene helt siden vi fikk dem. Nå sliter vi ekstremt med yngstejenta vår på 2 år.
Hun har fått totalt panikk for å legge seg om kveldene. Hun kommer ikke inn på soverommet sitt før hun slår seg helt hysterisk og kan til og med kaste seg mot trappen ned for å komme seg bort
Det hele begynte med at hun ikke ville sove på dagen lenger, så vi har sluttet dagsoving... og så var vi en tur i byen på en av dagene i helgen. Der var det mye aktiviteter, bla folk som var kledd seg ut. Det var en spesiell i kudrakt som skremte vannet av begge ungene noe så sinnsykt. Jenta mi på 2 skalv så hun rista av skrekk
Jeg holdt godt rundt henne og passet på henne, men hun var så redd... og storesøster skrek også i panikk at hun var redd
Siden da har vi hatt et mareritt på kveldene. Jeg vet ikke om den hendelsen kan ha bidratt til den panikken ved soving, kanskje hun har hatt mareritt i ettertid? Jeg har prøvd å la henne ligge i en annen seng, ligge bare på madrassen osv, men hun er redd for å sove... hun sovner til slutt utmattet av skrik og gråt og det er så forferdelig vondt å se og høre på
Det er akkurat som hun får akutt vondt noe sted og setter i gang å hyle når hun først har roet seg...
Uff, er helt fortvilet for tiden... vil at jenta mi skal få det bra igjen. Storesøster er ikke redd lenger og husker knapt opplevelsen...
Tar gjerne i mot tips og råd... jeg vil prøve ut alt i håp om forbedring!!