Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2008, 07:19   #1
Medlem

Linuslove sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 60
MP Rating: 0% (0)
Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.Linuslove er et navn alle kjenner.
Dere med barn som våkner etter noen timer om kvelden...

...har dere noen tips til meg?

Gutten min på 17 mnd har sovet greit i en god stund nå, men de fire siste nettene har han plutselig våknet igjen mellom kl. 8:30 og 11:30 for å holde det gåendes i vel 3 timer.
Det har skjedd enkelte kvelder før, men da hjalp det enten å gi han litt melk eller som siste utvei at jeg la meg i vår seng med han, så roer han segn
Men nå er det veldig annerledes siden han virkelig er våken, vil ut av senga å leke. Det hjelper ikke å ta han i senga vår for å kose litt fordi han da bare lvil leke og synes det er veldig morsomt. Han sover heller ikke igjen etter en flaske med melk. En kveld hentet vi han i stua igjen, men det kan da ikke være løsningen. Han var selvfølgelig fornøyd han.
Vet ikke hva vi kan gjøre. Har bare latt han skrike siste natt, bare gått inn og sagt at det nå er natt og han må sove. Men har blir illsint at vi ikke tar han opp.
Flere som plutselig har opplevd det? Hva gjør dere. regner jo med at det bare er en fase. Men jeg begynner å bli virkelig lei og trøtt. Og han er selvfølgelig også trøtt når han skal i bhg om morgen.
Gammel 12-08-2008, 07:50   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Dere med barn som våkner etter noen timer om kvelden...

Sover han mye om dagen? Kanskje han er av de som ikke trenger så mye søvn, prøv å kutte ned på dagsovinga
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-08-2008, 23:20   #3
Supermedlem

Dionne sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 589
Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.Dionne har en strålende fremtid.

Min frøken på 16 mnd begynnte å skulle være våken et par timer på kveldstid, var som å høre henne da jeg leste beskrivelsen din.
Her hjalp det og kutte ned fra 2 til 1 hvil om dagen. Samme dag sov hun som en stein igjennom hele kvelden.
Gammel 26-08-2008, 07:53   #4
Seniormedlem

maya 80 sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,128
Blogginnlegg: 1
maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.maya 80 har et ubeskrivelig bra rykte.

tulla mi på 6 hadde det sånn i mange år hun, gikk i perioder da, hu våkna alt fra 22 til 02 på natta, var våken i alt fra en halv til 2-3 timer. lekte og slikt inne på rommet for det meste. avogtil så sneik hu seg ut midt på nattta og da kunne en finne mye rart etter henne. hun har heldigvis slutta med det for ei god stund siden nå....
har ikke så mange tips, men ikke ta han opp og lek/kos for mye med han når han gjø dette, for da opplever han det som en premie for å våkne.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:56.