Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-06-2008, 10:47   #1
Medlem

spira sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: akershus
Meldinger: 192
MP Rating: 0% (0)
spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.
Hjelp,natte trøbbel.

Adrian har altid vært flink til å sove om natta,helt til de siste 14 dagene da har han begynnt å tulle litt.Men i natt tok det kaka.Han la seg kl 20.30,
våknet 21.30 ,00.00 01.30,03.00,05.00 ,05.45 og var da våken til 08.00.
hjelpes jeg blir serriøst heltklarer meg ikke med så lite søvn altså..
Noen flere som har det sånn eller har noen gode råd..
Har til nå funket å gi han smukken,men ikke natt da blei han bare sint og mått til slutt få pupp...
kan det være på tide å introdusere grøt eller velling?
vet hvartfall at detta orker jeg ikke uten at jeg blir

Håper på noen gode råd
Gammel 25-06-2008, 10:53   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,286
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjelp,natte trøbbel.

Han er jo bare knappe 3,5 mnd, så det er vel ikke å forvente at alt skal gå like glatt bestandig.

Kan hende han har økedøgn? Vondt i magen? Lenge siden han har bæsjet? Sovet for mye på dagen? Andre problemer?

Ville i allefall ikke begynt med grøt/velling før du har snakket med helsesøster om dette.

.........................
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2008, 19:32   #3
Medlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 280
Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.Corine har mye å være stolt av.

Dette høres ganske normalt ut synes jeg, iallfall har det ofte vært slike netter hjemme hos oss. Og det hender fortsatt- selv om barnet vårt nå er 8 mnd snart.

Tror man må regne med slike netter av og til, og innse at det går i perioder. Mitt beste råd i slike perioder: Legg deg tidlig, slik at du også får nytte av hans lengste søvnperiode (som ofte er den første). Legger meg ofte kl 9 om kvelden jeg

Det er alt for tidlig å begynne med fast føde synes jeg....
Gammel 25-06-2008, 20:26   #4
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,113
MP Rating: 100% (9)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

Dette var kjent ja. Jeg tenker og at han kan ha en økeperiode. Lykke til

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-06-2008, 20:37   #5
Medlem

spira sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: akershus
Meldinger: 192
spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.spira er fantastisk mot andre.

takker.da er han i seng så da håper jeg natten blir bedre en de 10 siste
Takker for svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:52.