Jeg vet at frøkna mi er veeeldig liten enda, stakars vennen er jo bare 4 uker.
Men nå holder jeg helt ærlig på å møte veggen! Hun sover overhode ikke om natten!
Alså mellom 23 og mellom 06-09 er hun våken HELE tiden! Hvis hun dupper av, så våkner hun etter maks 10min og det gjør hun bare en eller to ganger de få nettene hun gjør det. Jeg skjønner jo at hun er for liten til å ha noe rytme enda, men jeg overlever faktisk ikke å være våken hver eneste natt! På dagen kan hun sove en del, men hun er litt urolig da også.
Jeg føler at, det noen dager, hvis hun har sovet veldig lite på dagen er fordi hun er overtrøtt, men det er sånn de dagene hun har sovet en del også.
Og hun spiser jevnt hele dagen, oftere enn hver 3. time og maser ikke så mye etter mat på natten. Bare ligger og grynter og akker seg, for så å begyne å gråte til jeg tar henne opp. Har prøvd både å ha henne i min seng helt inntil meg, i hennes egen seng og i vognbagen(e!).
Jeg har prøvd å vekke henne hver 2. time en dag for å se om det hjalp, og jeg har prøvd å la henne sove akkurat så mye hun styrer selv. Men uansett sover hun IKKE NOE på natten. Kjenner jeg begyner å få kortere og kortere lunte, også ovenfor mannen og storebroren, og det er vondt!
Er det noen som har noen tips eller forslag? Hun er jo så liten enda at jeg føler egentlig jeg bare må "takle" det.