Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Når sov de hele natten gjennom uten mat?
1 mnd 5 6.67%
2 mnd 9 12.00%
3 mnd 5 6.67%
4 mnd 5 6.67%
5-6 mnd 7 9.33%
7-8 mnd 9 12.00%
9-10 mnd 9 12.00%
11-12 mnd 0 0%
senere 26 34.67%
Velgere: 75. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2008, 09:32   #1
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,348
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Når sov de hele natten uten mat?

Det lurer jeg på idag.. Jeg klarer ikke helt å se for meg at det noen gang kommer til å skje her i heimen
Gammel 01-10-2008, 09:37   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,872
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når sov de hele natten uten mat?

18 måneder. Ammet og nattammet like lenge.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:37   #3
Medlem

Biboee sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 102
Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.Biboee er som en lysfontene.

Hvilke klokkeslett mener du som hele natten? Når de sover 10-12 timer samenhengende? Her sover minsten som er 2 mnd idag fra 8 om kvelden til hal 5 om morningen, det vil si han da hopper over 2 måltid og jeg får sove ganske så lenge. Idag sov han 10 timer frem til klokka 6, men det var nok et engangstilfelle. Så tørr ikke stemme enda viss du mener 10-12 timer med søvn hver natt.

Men jeg gir MME da.
Biboee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:48   #4
Medlem

malein sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 281
malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.

Til jeg sluttet å amme når hun var 14 mnd, sov ikke hele natten uten å våkne endel ganger før hun var ca 2,5 (er snart 3 nå) Aldri vært noe fan av å sove for å si det sånn da.. Barn er forskjellige..
malein er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 09:50   #5
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Biboee Vis post
Hvilke klokkeslett mener du som hele natten? Når de sover 10-12 timer samenhengende? Her sover minsten som er 2 mnd idag fra 8 om kvelden til hal 5 om morningen, det vil si han da hopper over 2 måltid og jeg får sove ganske så lenge. Idag sov han 10 timer frem til klokka 6, men det var nok et engangstilfelle. Så tørr ikke stemme enda viss du mener 10-12 timer med søvn hver natt.

Men jeg gir MME da.

Jeg mente ved hvilken alder sov de hele natten.. Dårlig forklart
Gammel 01-10-2008, 09:52   #6
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Her våknes det alt fra 1 til 4 ganger hver natt. Som regel må jeg opp 2-3 ganger.
Gammel 01-10-2008, 09:54   #7
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Meldinger: 18,872
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Altså, poden klarte seg uten mat på natten da han var 18 måneder, men han ble nærmere 3 før det virkelig ble normalen at han sover hele natten. Men nå er det max 1-2 ganger han våkner de nettene han ikke sover rundt.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 10:15   #8
Supermedlem

Lemoen sin avatar

Sted: Skien
Meldinger: 1,378
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.

Eldste gjorde det fra hun var 10 uker. Minsta gjør det ikke enda, hun er 6 mnd...
Gammel 01-10-2008, 10:17   #9
Supermedlem

Lemoen sin avatar

Sted: Skien
Meldinger: 1,378
MP Rating: 100% (2)
Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.Lemoen har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
18 måneder. Ammet og nattammet like lenge.

Ikke la det skje i den trøtte Lemoen heimen!
Gammel 01-10-2008, 10:17   #10
VIP-Medlem

Morild sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: The sun
Meldinger: 7,718
Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.Morild har et ubeskrivelig bra rykte.

Stemte "senere" på spørrisen, stemmer vel ikke helt da.

Jeg vennet henne av med nattpupp da hun var rundt ett år. Da var jeg skikkelig sliten. Jeg brukte No cry sleep solution og hun har sovet så og si rundt etter dette Hun våkner enda et par ganger i løpet av natten, men hun legger seg fint ned etter litt vann eller tutt. Hun er nå 18 mnd.

Vi har hatt mer problemer med Bøllefrøet som jeg lot meg presse til å bruke skrikemetoden på da han var 7 mnd Jeg måtte til slutt gjøre noe lignende No cry sleep solution med han da han var 2 år ca. Virker for meg som det mest effektive er å gjøre dem trygge i forhold til å la dem ligge å skrike.

Var ikke dette du spurte om da

Morild er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:32.