Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Søvn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-08-2008, 22:17   #1
Supermedlem

embla_ sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 559
MP Rating: 0% (0)
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.
søvn (4 måneder)

Emil sover dårligere på natta nå enn han gjorde før syns jeg.. før sommeren sov han i 6-7 timer i strekk første økten på natta, og han sov veldig tungt, men etter sommerferie og litt hytteturer og sånn føler jeg at det er ødelagt, vet ikke om det er det som har ødelagt rutinene eller om det ville blitt sånn uansett, men nå sover han ikke så lenge i det hele tatt.

Han sover maks tre timer i strekk og sover mye lettere. spiser selvfølgelig mye oftere. jeg føler at det grå litt feil vei, trodde lissom søvnen bare ble bedre og bedre..

Han sovner mellom 9.30 og 11 og det har han gjort helt siden han var nyfødt, har prøvd å gå inn for å legge han tidligere med da sover han bare enda kortere og lettere. lurer litt på om noen har noen tips, råd, har det på samme måten? jeg er åpen for tips, men kommer ikke til å la han ligge å skrike.

28. april kom vår lille gutt!!
embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 22:46   #2
Medlem

*Tina sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 194
*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.*Tina har mye å være stolt av.
Sv: søvn (4 måneder)

No veit eg ikkje om du fullammar, men her hos oss så gjer vi det og vi har opplevd akkuratt det samme. Tidligere i sommer så sov han nesten hele natta, men no vaknar han ørten gongar. I natt så trur eg han fekk mat tre gongar og smokken ca femogtjue . No skal det seiast at her i huset er eg nokså sikker på at ein medvirkande årsak er at det er tenner på veg. Elles så antar eg at fordi dei veks så treng dei meir mat og at det er litt av grunnen til at dei vaknar oftare på natta inntil dei byrjar på fast føde og får så stor mage at dei held seg heile natta.

Det er nå min teori i allefall.

*Tina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-08-2008, 22:49   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,319
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

det første som slo meg var at han trenger mere mat. Har du begynt med noe grøt eller noe velling enda? Det er jo kanskje tidlig, men mange barn trenger litt mat før det er gått 6 mnd.

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-08-2008, 23:37   #4
Supermedlem

embla_ sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 559
embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.embla_ har en strålende fremtid.

takk for svar! har tenkt mye på at det kan være tennene, så det er absolutt en mulighet! Vi fullammer ennå, og vil gjerne forsette med det en stund til, så jeg får heller bare gi han oftere mat.. merker at jeg ikke har lyst til å begynne med grøt riktig ennå...

28. april kom vår lille gutt!!
embla_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:35.