Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-05-2006, 16:42   #1
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 15
MP Rating: 0% (0)
Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.Myra79 er bare skikkelig grei.
Babywatcher ?

Jeg er i 4.mnd. Hører så mange snakke om at de bruker Babywatcher o.l. for å høre hjerte til babyen inni magen. Noe som har erfaringer med den eller andre apparater? Er det verdt pengene?

Hvor får man evt. kjøpt slike apparat nytt/brukt?
Myra79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 09:22   #2
Veteranmedlem

Bauche sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,558
Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Babywatcher ?

Det selges på finn av og til har jeg sett. Selv så ser jeg ikke helt poenget når man har kommet så langt som deg - Du kjenner vel liv nå - eller om ikke lenge iallefall - da vil jo denne greia bli litt overflødig tenker jeg..(koster tross alt 1500 kroner ny)- Tror ikke de blir brukt så innmari lenge

Før man kjenner liv kan det være betryggende, men også temmelig ekkelt om man ikke finner liv...Om morkaka ligger foran, så vil det være vanskeligere å høre lyd vil jeg tro...

Det har tidligere også vært diskusjon om dette egentlig er så lurt å bruke i tide og utide (om barnet legger merke til det og derfor blir stresset) - men jeg har ingenting å henvise til eller noe som helst, så det

Søker du etter babywatcher på google, så finner du mange linker om salg...(og det demrer for meg at noen leier ut slike også..)
Bauche er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 13:31   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Jeg kjøpte en slik (solgte den på SM for ikke lenge siden ) Men jeg synes jeg kunne klart meg uten . Fikk jo høre hjertet ofte nok hos legen .

Var vel søtt da jeg lot min mann lytte men her ble den fint lite brukt .
Ser de til salgs på finn.no av og til.
Og en sjelden gang på Snartmamma
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 14:44   #4
Supermedlem

emma-80 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,231
emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.emma-80 er fantastisk mot andre.

Jeg kjøpte brukt på SM til 500kr. Og synes det var en kjempeinvestering! Men den ble mest brukt før jeg kjente liv ja. Jeg fikk barn vha IVF, har PCOS som kan gi flere komplikasjoner i svangerskapet. Jeg var derfor ganske bekymret i starten, og babywatcheren ga meg stor trygghet. Brukte den også en sjelden gang senere i svangerskapet, hvis jeg syntes han var roligere enn vanlig, og bekymra meg for det.

emma-80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 11:54   #5
Supermedlem

Ineva sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 829
Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.

Hvis noen har en Babywatcher å selge, send meg en PM!

Hilsen Mya!

Ineva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:23   #6
Veteranmedlem

Bauche sin avatar

Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.Bauche har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Mya82
Hvis noen har en Babywatcher å selge, send meg en PM!

Hilsen Mya!
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...63&pos=1&tot=3

Søker du etter hjertemonitor kommer det opp flere...
Bauche er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:33   #7
Supermedlem

Ineva sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Drammen
Meldinger: 829
Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.Ineva har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Bauche
http://www.finn.no/finn/bap/object?f...63&pos=1&tot=3

Søker du etter hjertemonitor kommer det opp flere...
Takk, men det er Babywatcher jeg er på utkikk etter, ikke en Bebesound! Leter desperat

Ineva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 12:56   #8
Veteranmedlem

Bauche sin avatar

Åja - Trodde det var noe for å lytte til hjertelyden sånn generelt jeg sjø'!
Gammel 07-06-2006, 10:56   #9
Medlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 146
Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.Nimo er fantastisk mot andre.

En babywatcher er den beste investeringen jeg har gjort
Den er så fin å ha om man skulle kjenne litt lite romstering en dag så er det bare å finne den frem å bli beroliget med en gang.
man slipper å bekymre seg og ringe lege/jordmor for å forsikre seg om at alt er bra.

Den er knallfin og etter å ha pratet med både lege/jordmor er den ikke farlig å bruke i det hele tatt, men de anbefaler ikke å bruke den hver dag selvfølgelig.
Vi har bare brukt den om vi har vært litt bekymret.

Jeg anbefaler den på det sterkeste.
Nimo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-06-2006, 11:36   #10
Veteranmedlem

Sybil sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 3,362
Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.Sybil har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Nimo
En babywatcher er den beste investeringen jeg har gjort
Den er så fin å ha om man skulle kjenne litt lite romstering en dag så er det bare å finne den frem å bli beroliget med en gang.
man slipper å bekymre seg og ringe lege/jordmor for å forsikre seg om at alt er bra.

Den er knallfin og etter å ha pratet med både lege/jordmor er den ikke farlig å bruke i det hele tatt, men de anbefaler ikke å bruke den hver dag selvfølgelig.
Vi har bare brukt den om vi har vært litt bekymret.

Jeg anbefaler den på det sterkeste.
signerer denne. Brukte den f¨rem til ca uke 20, og hadde brukt den me om det ikke var for at småen i magen va en turner av dimensjoner!

Men i og med at du er i 4. mnd, lurer jeg på om det trengs for deg ?

April 2008
Sybil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:27.