Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-04-2009, 09:56   #1
Juniormedlem

Spice sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 8
MP Rating: 0% (0)
Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.
Blodig slim

Er 39+4,- flergangsfødende,-men hfødselene har alltid startet med vannavgang. Derfor er jeg litt i tvil nå. Fikk litt blodig slim etter en dag med masse murringer og masse nedpress i går kveld. Var nokså stille i natt,- men våknet av lite effektiv ve som gjorde vondt men ikke var lang.Fikk noen av disse,- men de ga seg når jeg sto opp. Har hatt tiltageneblodmengde når jeg har vært på do og tørket meg, og fremdeles masse murringer. Tror og håper noe er på gang. Andre som startet fødsel med slik?
Spice er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 10:11   #2
Juniormedlem

Spice sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 8
Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.Spice er fantastisk mot andre.
Sv: Blodig slim

Må tillegge at jeg hadde 2-3cm åpning onsdag.
Spice er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2009, 10:27   #3
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 5,023
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Blodig slim

det er sikkert tegningsblødning..

du får nok babyen din snart ja..

vet om mange som fødselen har startet slik..

Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:37.