Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-02-2009, 00:25   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 1
MP Rating: 0% (0)
Imrelin er en ukjent størrelse akkurat nå.
Drammen, anyone?

Har tatt KS på Drammen to ganger, sist gang i 2000, så det er jo en god stund siden. Jeg syntes det var helt for jæ.... på barsel der, og har angst for selve barselavd. Er det noen der ute som har vært på barsel i Drammen i det siste som kan si litt om hvordan det er der nå? Fortsatt 3 og 4 mannsrom? Er det mer enn ett familierom nå?

Da jeg var der var personalet stresset og sure og jeg syntes ikke jeg ble tatt på alvor da barseltårene satte inn for fullt, måtte sitte på skyllerommet med babyen og gråte pga alle de andre på rommet, dette utviklet seg til en fødselsdepresjon.... Fikk ikke til amminga, så jeg pumpa meg i 4 måneder, fikk null hjelp på barsel...

Hadde jeg kunnet ville jeg født på Kongsberg, men pga. komplikasjoner må jeg til Drammen
Imrelin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-02-2009, 06:35   #2
Supermedlem

Miriel sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Drammen
Meldinger: 865
MP Rating: 0% (0)
Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.Miriel har en strålende fremtid.
Sv: Drammen, anyone?

Jeg har hatt KS i Drammen i 2006 og nå sist i Desember 2008.
Begge gangene har jeg hatt enerom etter KS'et. De har også familierom man kan velge å bo på (mulig man må "bestille" det på forhånd) Da tror jeg man betaler en liten sum for at pappaen skal bo der.

Etter første KS'et måtte jeg være der i 6 dager pga komplikasjoner og ammeproblemer og da hadde jeg ingen god opplevelse. Den dagen barseltårene satte inn kom det en forferdelig sykepleier på jobb som omøblerte hele rommet jeg bodde på og styra på værre enn værst. Følte også at personalet styra fælt og ble overlatt til meg selv etter to dager.

Nå sist hadde jeg en helt annen opplevelse. Kjempepositiv og bare hyggelig personale

Jeg anbefaler deg å ta en telefon til føde/barsel i Drammen jeg og fortelle om opplevelsene du hadde sist og spørre om det er mulig å få en samtale i forkant av oppholdet.
Miriel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:38.