Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 16-03-2009, 17:10   #1
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,954
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Forandret babyen aktivitetsmønster like før fødsel?

Ja, det lurer altså jeg litt på, om babyen din forandret aktivitetsmønsteret sitt like før fødsel, enten i form av å bli mer eller mindre aktiv?

"Stille før stormen" hører jeg mange si, men har også hørt de som sier baby har blitt mer aktiv i forkant..
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2009, 17:12   #2
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 5,023
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Forandret babyen aktivitetsmønster like før fødsel?

jeg syns mine har vært mindre aktiv i UKENE før fødselen...
men h*n kommer på fredag

Strikkis er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2009, 17:36   #3
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,954
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Fredag er faktisk datoen jeg tippet selv tiiiidlig i svangerskapet også
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-03-2009, 17:52   #4
Medlem

Bulla sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 224
Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.Bulla har et ubeskrivelig bra rykte.

Min ble merkbart roligere de siste ukene. Men det har vel og noe med plassen i magen å gjøre. Muligheten til bevegelse blir mindre når tumleplassen blir mindre
Bulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2009, 09:01   #5
Supermedlem

Fjordalv sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Bergen
Meldinger: 644
Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.Fjordalv har en strålende fremtid.

Hun ble vel hakket roligere. (Jeg brukte 15min på sparkeskjemaet i stedet for 5.) Mer aktiv enn før var det altså vanskelig at hun skulle bli.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:38.