Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-08-2009, 10:36   #1
Seniormedlem

~Tàri~ sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 2,810
MP Rating: 0% (0)
~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.~Tàri~ har et ubeskrivelig bra rykte.
noia Når nummer 2 var en luring, hva med nummer 3?

Her var lillebror en luring. I 3 uker lurte han oss med rier og 3 (!) turer til kk uten at han ville komme.
Da han endelig kom gikk det så fort at jeg ikke rakk ned til føden og fødte i bilen i stedet

Har alltid hørt at det er nummer 3 som pleier å være en slik luring, men nå har jeg jo hatt den på en måte. Hva med nummer 3 da?
~Tàri~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2009, 21:30   #2
Medlem

Piona sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 94
MP Rating: 0% (0)
Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.Piona har en strålende fremtid.
Sv: Når nummer 2 var en luring, hva med nummer 3?

Du bør nok være veldig kjapp med å ta turen til føden, for å si det sånn. Det går visst raskere og raskere med fødslene. Jeg har hatt 4 styrtfødsler, og jeg har skjønt mindre og mindre av fødselstegnene for hver fødsel.
Gammel 16-09-2009, 12:15   #3
Medlem

-Zero- sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 375
MP Rating: 100% (5)
-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.-Zero- har en strålende fremtid.
Sv: Når nummer 2 var en luring, hva med nummer 3?

Hadde det AKKURAT som deg med nr. 2, og AKKURAT samme med nr. 3
Berre at med nr. 3 hadde eg enda fleire bomturar til føden enn med nr. 2, fordi eg då var redd for å ikkje nå fram. Visste jo at når fødselen endelig kom skikkelig i gang, gjekk det fort.

Og det gjorde det. 15 min frå 6-10 cm. Heldigvis var eg komt meg godt i senga då pga. byrjande sv.skapsforgiftning..

Men hellandussan, så demotiverande og travelt det er å gå slik med lure-rier så lenge!!!!
Med nr. 2 venta eg i det lengste med å reise til føden (fordi eg trudde jo også at det denne gang var lure-rier), så då eg kom inn hadde eg 8 cm opning

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:36.