Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Vis resultat: Har du reist til New York eller lignende når du var gravid?
Ja 2 50.00%
Nei 2 50.00%
Velgere: 4. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2009, 10:28   #1
Medlem

baronessen sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Rogaland
Meldinger: 187
MP Rating: 0% (0)
baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.baronessen har en aura rundt seg.
New York?

Har du reist til USA år du var gravid?

Gikk det fint med så lang flytur?

SnartGravid 00/01 SnartMamma 01/02 NybaktMamma 02/03 SnartMamma 03/04 NybaktMamma 04/05 SnartMamma 08 NybaktMamma 08/09
baronessen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-03-2009, 12:22   #2
Veteranmedlem

Tini 2 sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 4,545
MP Rating: 100% (1)
Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.Tini 2 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: New York?

Jeg har ikke reist til USA når jeg har vært gravid, men har flydd til spania og vært der i 3 uker mens jeg var gravid med minste. Var vel ca 22-23 uker på vei når vi dro og 25-26 når vi reiste hjem.
Hadde jeg hatt noe å gjøre i USA hadde jeg nok heller ikke kvidd meg for en tur dit for å si det slik. Legen sjekker jo om alt er ok på forhånd og med støttestrømper, litt bevegelse underveis på flyet, masse drikke ol vil nok det gå helt fint vil jeg tro så lenge ikke legen eller flyselskapet har innvendinger i forhold til hvor langt på vei du evt er.
Har nok ikke ville vært ute på lang reise etter uke 25-26 tror jeg for min egen del.

-98
Tini 2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:38.