Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Spørsmål fra SnartMammaer

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-10-2009, 12:30   #1
Juniormedlem

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 19
MP Rating: 0% (0)
Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.
Sette i gang fødsel over termin hos akupuntør

Noen som har gjort dette?

Er 4 dager på overtid nå, og har time til igangsetting på sykehuset neste fredag.. jeg er trist og lei, så har i dag vært hos akupuntør for å forsøke få i gang fødsel.

10 nåler, hvorav alle på føtter untatt to i øret og en mellom tommel og pekefinger.

Noen som har erfaring med dette?
Har ikke gått til modningsakupuntur, hos henne er det kun 4 behandlinger og 90% føder da 2 dager før/etter termin..

Skal tilbake på mandag om dagens behandling ikke gav effekt.
Gammel 09-10-2009, 13:48   #2
Supermedlem

Annba sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: på høyden!
Meldinger: 1,082
MP Rating: 100% (2)
Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.Annba har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sette i gang fødsel over termin hos akupuntør

njæ, jeg var ikke på overtid, men hadde gått med maserier hver kveld og natt i over ei uke! Så jeg var utslitt av mangel på søvn... I tillegg var dette nå med tredjemann, og selv om det var 2 uker til termin så var jeg moden og hadde 3 cm åpning.
Dessverre fikk jeg ingen umiddelbar effekt. Jeg fikk nåler/stifter i ørene som jeg skulle stimulere selv det nærmeste døgnet eller to. (Hun mente jeg ville føde ila to døgn).
Lynvingen kom ikke før 6 døgn senere, men så skal jeg love deg det gikk fort da han kom også! 50 min fra jeg ankom føden og 65 min fra jeg skjønte at det virkelig var fødsel på gang.

Så det er mulig det hadde effekt på den måten. Stiftene falt nemlig ikke ut før etter jeg hadde født.

Lykke til!
Gammel 09-10-2009, 14:53   #3
Juniormedlem

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Sted: Oppland
Meldinger: 19
MP Rating: 0% (0)
Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.Moonlight er fantastisk mot andre.
Sv: Sette i gang fødsel over termin hos akupuntør

Her er livmormunn skrekkelig desentrert, helt lukket og hard... så ingen antydning til fødsel i nær fremtid en gang.. og jeg er som sagt da på overtid.

Fikk akupuntur i dag, og har hatt rier/kynnere i flere uker alt... så hva de riene/kynnerene har vært for noe kan man jo spørre seg om med den livmormunnen.

Spent på om det kan skje noe i helgen.. hadde ikke gjort meg noe kan man si.

Takk for lykkeønsker, taes i mot med takk

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:17.