|
|
|
14-05-2009, 06:48
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,883
|
Feber og diare/slimete avføring
|
|
Kolikk er over og alt her hjemme ble bare velstand (spesielt da vi fant ut av mme problemet for den som fikk med seg det )
Men fra å ha hatt hard avføring fra 0-2 ganger i løpet av 2 dager, har han sist døgn hatt 8 avføringer. Først normal, så mer slimete. Både mørk (ligner på svisker, har jeg gitt for mye svisker?) og gul avføring. Ingen grønn..
I natt fikk han feber og, 38,3. Nå til morgenen er den 38,4..
Ligger og tar i hele tiden.
Foreløpig virker han likevel ikke i dårlig form. Lo som vanlig på stellebordet..
Skal på helsestasjonen med han når det åpner. Eller er dette jeg bør ha meg til legen med - nå? Hva kan dette være?
|
|
|
14-05-2009, 06:53
|
|
Seniormedlem
|
Sv: Feber og diare/slimete avføring
|
|
Ja, også har han litt mindre matlyst. Mer opptatt av det som foregår lengre ned i magen..
|
|
|
14-05-2009, 07:01
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,520
|
|
|
Tenner på gang?
Litt feber, mindre matlyst og slimete avføring betød tenner her i heimen.
|
|
14-05-2009, 07:05
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,588
|
|
|
Her også. Lukter de slimete bleiene litt syrlig? Det gjorde tannbleiene her. Og han ble fort sår av syrebæsjen, så det var viktig å skifte med en gang jeg luktet lunta. (So to speak. )
14-05-2009, 07:09
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Jeg trodde det og, synes han klør mer og, men papsen som er tannlegge sjekket, men ikke noen tegn til det. Men hmm.. han er helt vill etter å tygge på ting.
Men 8 avføringer? Og så synes jeg det var litt mye feber jeg..
|
|
|
14-05-2009, 07:12
|
|
Æresmedlem
|
|
|
38,4 er i mine øyne ikke høy feber. Og temperaturen i seg selv sier ikke så mye, det er allmenntilstanden som er viktigst. Er han i fin form, så hadde jeg ikke bekymret meg.
|
|
14-05-2009, 07:18
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Nei det er jo ikke så mye, men det er feber. Får håpe feberen tar knekken på evt bakterier som er her da..
Ble litt sutrete nå (og når han er det svelger han luft, og da får han kolikksmerter )
|
|
|
14-05-2009, 22:01
|
|
Seniormedlem
|
|
|
Kan det være tenner?
feber... diare (litt slim innimellom). Feberen forsvant, kom litt igjen.. diare fått nugattikonsistens.. Nekter å spise, (både fast og vått), nekter å ta smokk (og han er smokkeGAL til vanlig!)
Ser ingen tegn til tenner i munnen, kjenner ikke, ser ikke. Men har klør og sikler. Men likevel - han har siklet og klødd i mange mange uker, så det er ikke noe nytt.
Kolikk, ammeproblemer og hard mage ble vi ferdige med, hard mage ble vi ferdig med denne uka, og fikk en helt annen gutt..
Så begynte vårt nye problem nå - tenner?
VÆR SÅ SNILL! IKKE LA DETTE VÆRE TENNER SOM ER PÅ VEI!! Vil ha litt pause fra problemene nå, synes vi kan få uproblematisk tannfrembrudd
|
|
|
14-05-2009, 23:02
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,619
|
|
|
Se det positive i det, hvis det er tenner er det over relativt raskt som regel.
OG det er en grunn til at han er sånn, så slipper du å lure!
Sliter forresten med det samme her... Og snuppa får tenner treeeegt
Fortennene oppe buler som to hovne klumper nå, bare venter på at de skal sprekke! Og jeg skifter ørten sure bleier i døgnet!
|
|
|
15-05-2009, 06:39
|
|
Æresmedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Modesty
VÆR SÅ SNILL! IKKE LA DETTE VÆRE TENNER SOM ER PÅ VEI!! Vil ha litt pause fra problemene nå, synes vi kan få uproblematisk tannfrembrudd
|
Realitycheck? Hvis dette er tannfrembrudd, så er jo det veldig bra! Tannfrembrudd er ufarlig og naturlig.
Og litt feber og mageknip må nesten kvalifisere som "uproblematisk tannfrembrudd".
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:06.
|