Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-04-2009, 17:57   #1
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 1,088
MP Rating: 0% (0)
Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.Monen har et ubeskrivelig bra rykte.
Hun spiser nesten ikke lenger :(

Jeg er vant med ei matglad snuppe som spiser alt hun får. Hun spiste gjerne 1.5 porsjon grøt, eller et helt middagsglass.
Men etter hun har vært syk, har det vært veldig vanskelig å få i henne mat. Middagsglass vil hun ikke ha. Noen få skjeer grøt får jeg i henne, men ikke mye.
Det hun spiser er brødskive, banan, vann og mme. Noen ganger nekter hun mme også.

Hun har vært frisk siden lørdag. Syns det er litt ekkelt, for jeg ser at hun har blitt litt tynnere bare på disse dagene. Hun har litt å gå på, så det jo ingen fare sånn sett ennå, men..

Hun kan jo ikke få bare brødskiver til hvert måltid heller..?
Monen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:01.