Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-04-2009, 19:39   #1
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 1,082
MP Rating: 0% (0)
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.
lave, jernlagre, lav hb og utslag på cal. protectin i avføring...

Minstesnuppa mi tok nylig noen blodprøver pga kronisk løs mage og manglende vektoppgang.

Svaret som kom var som følger, lave jernlagre, lavt hb og det var utslag på cal. protectin i avføringsprøven hennes.

Vi er henvist videre til spesialist på ullevål, så jeg vil jo få vite mer da.

Prøver å google cal protectin, men det blir man jo bare redd av( colitt, crohn, og i verste fall cancer).
Jeg vet jo at man ikke skal tro det verste alltid, men det er søren ikke lett når det er ens eget barn det er snakk om.

Er det noen her som har vært gjennom det samme og som kan forklare meg gangen videre/hva som ble funnet?
Jeg vil kanskje tro enten gastroscopi og/eller coloscopi, men ut over det aner jeg virkelig ikke hva jeg kan forvente...

Liv M: feb -06
Ida T: nov - 07

Bedriver litt vektkrig om dagen, og metoden er lavkarbo. So far so good.
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:22.