Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-05-2009, 11:07   #1
Seniormedlem

Cathie sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Akershus
Meldinger: 2,530
MP Rating: 0% (0)
Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.Cathie har et ubeskrivelig bra rykte.
Litt mer enn bare trass?

Jeg er utrolig fortvilet om dagen, 2åringen er helt vanvittig!
Daglig har han flere raserianfall, slår alt og alle hver dag og blir han ordentlig sint tar han tak i håret mitt og ansiktet mitt og klorer og klyper og vrir. Har ukentlig sår og merker i ansiktet pga han.

Han kaster ting veggimellom og dytter og slår ting i hodet på lillesøsteren sin!
Det virker som han har en uutømmelig mengde frustrasjon inni seg. Og det er så vondt å se på! Jeg skjønner jo at han ikke VIL være slem eller at det er fordi han er slem, han er jo liten enda stakar. Men jeg sliter med å se årsaken til det! Og hva jeg kan gjøre! Er det normalt at en liten 2 åring skal sitte med så mye sinne og aggresjon? Han er til tider veldig snill, omsorgsfull og kosete også alså! Han er virkelig sjarmtrollet mitt, men at dette skjer så ofte er så vondt! Også er jeg så usikker på hvordan jeg skal reagere! Prøver så godt jeg kan å overse/velge kamper, prøver å spørre han "er du sint, hvorfor det" osv. for å prøve å få han til å uttrykke det, om det kan hjelpe!
Men skal jo innrømme at tålmodigheten ikke alltid strekker til når man får revet av store hårtjafser eller får et slag midt i øyet.

Han har et veldig godt språk, stort ordforråd, og lange setninger, men uttalen er litt "grumsete". I det siste har han begynt å si HÆ hele tiden! Selv om det er ord og setninger han forstår helt fint! Kan han høre dårlig? Eller er det jeg som griper etter halmstrå her for å prøve å finne noe å skylde frustrasjonen hans på?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:39.