Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-04-2009, 12:26   #1
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,544
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.
Arrow Mye feber

Min lille jente på 20 måneder har det siste året vært mye plaget med feber. Mange ganger har vi ikke funnet noen sammenheng med noe annet, den har bare dukket opp. For noen uker siden hadde hun feber i nesten en uke. Så ble vi ringt fra barnehagen i dag om at hun har feber. Vi hentet en varm og slapp jente som ville sove med en gang hun kom hjem. Hun hadde visst også noen skjelvinger så en av de Bhg-ansatte. Bør vi bli bekymret? Jeg synes feber er utsolig skummelt i grunn, og hvertfall når hun får det så ofte...

Vi Bygger Hus--> http://husdrommen.blogspot.com/
(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2009, 12:55   #2
Veteranmedlem

Humlesnurr sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 3,216
MP Rating: 100% (1)
Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.Humlesnurr har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Mye feber

Snuppa vår har også vært mye plaget med feber. Ofte har hun vært syk annenhver uke, og de siste gangene hun har vært syk, har det vært kun feber, ingen hoste eller snørr. Ofte har det bare vært hun i hele bhg som har vært syk også. Vi har akkurat vært gjennom en liten utredning med henne, pga en diger kul på halsen som heldigvis bare viste seg å være en unormalt stor lymfekjertel. Legen sa at det hender at noen barn blir så ofte syke, fordi immunforsvaret deres kjemper imot virus/bakterier mens de er syke, men også en liten stund etter at de har blitt friske, slik at når da et nytt virus/bakterie angriper, vil immunforsvaret være dårlig, ergo blir de syke igjen. Ikke ordrett, men noe i den duren. Han sa det var en fattig trøst, men de vil som regel være friskere når de blir eldre, siden de da har vært utsatt for mange virus, vil de være immune mot dem de har hatt fra før.

Helt ærlig har jeg også vært mye bekymret for snuppa mi, med all den feberen, men som legen sa, det kan jo være normalt- men tror likevel jeg hadde tatt meg en tur til legen om jenta har skjelvinger. Nå er ikke jeg noen lege, men kan det være frostanfall? Her har det blitt spurt om vesla har hatt det i forbindelse med feber.

Du ble vel ikke akkurat noe klokere av dette, men. God bedring til snuppa di!

Humlesnurr er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:37.