Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-05-2009, 19:47   #1
Supermedlem

MammaAne sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Tønsberg
Meldinger: 867
Blogginnlegg: 13
MP Rating: 0% (0)
MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.MammaAne har et ubeskrivelig bra rykte.
eek Skumle brekkninger

Noah er litt over en mnd og brekker seg kontinuerlig gjennom dagen.
Bare sånn litt her og litt der.. Kommer ikke noe opp..
Han har glupa en gang i sitt liv og det var en natt jeg tok han opp for å rape litt brått..
Noen ganger når han raper kommer det plutselig ut melk gjennom nesa, men ikke mer noen dråper..
Når han lå å sov (på oppreiste lår) i stad brakk han seg skikkelig og når han gjør det får han jo ikke puste og det kom et par på en gang.. Fikk skikkelig angst av å se at babyen min ikke pusta på en stund, så var det over og han sov videre!

Noen som har noen anelse om hva som kan være årsaken til brekkningene? Og hvordan kan jeg få dette til å stoppe? Og hvor skummelt er det når han brekker seg masse å dermed ikke får puste på en stund?!

Hjelp?

Prinsesse Sara 16.05.07
Lynvingen Noah 07.03.09
MammaAne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:39.