Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Sykdom, plager og skader

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-04-2009, 22:02   #1
Seniormedlem

Ull-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Saga-øya Giske
Meldinger: 1,507
MP Rating: 100% (4)
Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Ull-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Skummende slev?

Jenta vår på 2 mnd har siden hun var en dag gammel hatt skummende slev og nå i det siste har det kommet i større mengder. I dag har hun hatt så mye av dette at hun til tider har måttet hive etter pusten og får litt panikk (slår ut med armene og ser redd ut).

Noen som vet hva det kan komme av og evt hva jeg kan gjøre for å hjelpe henne?

Kjenner jeg er skikkelig redd for at hun skal bli kvalt av dette slik som det har vært i dag.

Stolt mamma til fire go'jenter
Lillesøster Sunnvia 22.2.09
Sofie 2000 - Johanne 2002 - Alida 2003
- Tuppelina på SG og SM -
Ull-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2009, 13:54   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 39
MP Rating: 0% (0)
Jannickeb er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Skummende slev?

Ring fastlegen din og få en akuttime. Så små barn kommer fort til, og når hun stresser med pusten er det ikke kjekt for noen av dere.
Bor du i en større by kan du kanskje stikke innom poliklinikk på sykehuset?
Lykke til!
Jannickeb er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-04-2009, 18:57   #3
Supermedlem

Vipp!! sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Sunnmøre
Meldinger: 1,496
MP Rating: 0% (0)
Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.Vipp!! har en strålende fremtid.
Sv: Skummende slev?

Uff, ville fått sjekka det på legevakta på sjukehuset ja...

Et spørsmål berre. Eg har laktose intoleranse, og når eg får i meg melkeprodukter, så aukar slim produksjonen veldig, både i hals og nase, så eg føler eg ikkje får puste skikkeleg. Prøv evt å unngå melkeprodukter i nokre dagar for å sjå om det har litt effekt, mange spedbarn tåler dårleg laktose uansett...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:14.