|
|
12-02-2009, 08:53
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 1,124
|
Virus på balansenerven - andre som har hatt det?
|
|
Var syk i helgen med feber over 39 (jeg får så og si aldri feber) og var skikkelig dårlig. På mandag var jeg på jobb igjen og vra så usannsynlig svimmel...skikkelig ekkelt. Måtte holde meg i veggene og dultet bori dørkarmer ol. Veldig sliten av å konsentrere meg, og var vanskelig å lese. I går, da det ikke var blitt noe bedre, ringte jeg legen min og fikk time. Han mente det var virus på balansenerven, og jeg ble sykemeldt ut uken, og fikk beskjed om å ta kontakt på mandag for forlenget sm hvis det ikke var blitt bedre....så spm er - hvor lenge kan jeg regne med å gå rundt sånn? Er jo veldig plagsomt, går rundt og er småkvalm og uggen hele tiden.
|
|
|
12-02-2009, 09:25
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,608
|
Sv: Virus på balansenerven - andre som har hatt det?
|
|
Jeg hadde det før jul og jeg gikk i 3 uker. Kastet opp i tillegg jeg da.. Fortsatt kan jeg i perioder kjenne at jeg får litt tilbakefall, spesielt under hard fysisk aktivitet så jeg har enda ikke klart å trene som normalt og nå er det 2 måneder siden jeg fikk det.. Noe opplever å slite med det i flere måneder, mens andre blir kvitt det fort. Det legen sa til meg var at etter en uke eller to ville det sannsynligvis ikke gå over, men jeg ville lære meg å takle det å leve med det.
God bedring!
|
|
12-02-2009, 12:16
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 597
|
|
|
Har også hatt det .
Kjenner igjen det med å dulte borti ting , eller nesten for mitt vedkommende da . Følte jeg måtte ta sats for å greie å navigere igjennom rommet , når det var på det værste .
Kan huske jeg lå i senga mens taket snurret rundt og jeg følte jeg måtte holde meg fast , for det føltes ut som om jeg hold på å falle ut av senga .
Det kom kjemperaskt hos meg og fra å ikke være svimmel i det hele tatt og til å tilstanden beskrevet ovenfor , tok det 2-3 timer .
Var skikkelig bad i kanksje 48 timer , men svimmelheten hang i kanskje 2 uker . Kastet ikke opp , men var kvalm .
|
12-02-2009, 12:24
|
|
Supermedlem
Meldinger: 1,121
|
|
|
Jeg hadde det skikkelig ille i 2 måneder, så kjente jeg det tidvis den 3.mnd.
God bedring!
|
12-02-2009, 12:25
|
|
Supermedlem
|
|
|
Takk for svar! Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster opp. Merker det hjelper å være hjemme å slappe av da, for det var tungt å være på jobb...
Jeg er avhengig av fysisk aktivitet og håper virkelig ikke jeg må holde meg unna treningen altfor lenge...
|
|
|
12-02-2009, 12:26
|
|
Supermedlem
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Kreps-77
Jeg hadde det skikkelig ille i 2 måneder, så kjente jeg det tidvis den 3.mnd.
God bedring!
|
Takk for det
Uff, det var lenge...håper jeg slipper billigere unna...
|
|
|
12-02-2009, 13:52
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,608
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Rutletutt
Takk for svar! Er heldigvis ikke så ille at jeg kaster opp. Merker det hjelper å være hjemme å slappe av da, for det var tungt å være på jobb...
Jeg er avhengig av fysisk aktivitet og håper virkelig ikke jeg må holde meg unna treningen altfor lenge...
|
Uff ja, dette er nok det verste synes jeg.. Men jeg klarer å gå turer og sånn da, og litt lett sykling, korte skiturer sånn rundt huset med ungene liksom. Men veldig hard trening går ikke. Merker også at det blir verre når det er veldig kaldt ute, uten at jeg vet hvorfor.
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:09.
|