Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-11-2006, 21:15   #1
Medlem

Ung Frue sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Østfold
Meldinger: 287
MP Rating: 0% (0)
Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.
uff Er det noen her?

Ser det er lenge siden bildene har blitt lagt inn nye. Hadde tenkt å legge inn noen selv, men det er jo lite vits i å gjøre om det ikke er liv i dere da.

Har så lyst til å få noen historier og erfaringer om dere er her inne fremdeles. Men om dere ikke er her vil jeg ikke legge ut noe selv. Så får vi se om det er noen flerlinger her da. Tvillingene mine er 3 mnd gammel.

er født november 2003
født og død i mors liv 24. mai 2005
født 25. juli 2006
Ung Frue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2006, 07:31   #2
Medlem

2små sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 285
2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.2små er fantastisk mot andre.
Sv: Er det noen her?

De fleste av oss er vel inne på DG tror jeg.
Gammel 03-11-2006, 08:21   #3
Supermedlem

Lillebik sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,299
Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.

Det er vel en del tvillingmammaer på NM, men så og si ingen er aktive i denne klubben. Tror de er i barselklubbene sine her og på DG.

Men jeg er her og jeg vil gjerne både se bilder og høre hvordan det går med deg og dine

Jeg har tvillinger på snart 10 mnd nå og her er det full rulle De krabber og klatrer og hermer og gjør seg til. Dette er virkelig en herlig tid Ser også samspillet dem imellom blir sterkere for hver mnd som går.

Vil du se litt bilder, har jeg en link til hjemmesiden vår i profilen min

Lillebik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2006, 19:50   #4
Medlem

Ung Frue sin avatar

Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.Ung Frue er som en lysfontene.

Tvillingene mine er 3 mnd og 9 dager gamle. I en periode var det frøkna som var veldig trivelig, men nå tar broren henne igjen. Ho pluddrer og koser seg dagen lang. Han er mere bær meg gutt. Men han begynte å snakke med puppen for en stund siden. Og når jeg kneppet igjen var det som å stenge munnen hans. For et par dager siden lå han i lekegrinda og var fornøyd. Og plutselig vinte det fra lekegrinda. Det var jo bare så stas da. Etter dette har han sluppet seg mer og mer og snakket mer og mer. Jeg ammer bare han siden ho ikke vil. Greit for meg. Deili gå slippe å amme hele dagen. Travelt nok med han som spiser veldig ofte i perioder.

Synes de har blitt så ille store. Men du hvor fort tiden går. Det her helt skummelt. Skjønner ikke at de alt er 3 mnd.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg Hvorfor ta bilder når jeg er våken for å spise.JPG (21.0 KB, 39 visninger)
Filtype: jpg Jan-Marcus i baggen sin.JPG (27.9 KB, 36 visninger)

er født november 2003
født 25. juli 2006
Ung Frue er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2006, 20:10   #5
Supermedlem

Lillebik sin avatar

Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, tiden flyr Det er litt rart. På en måte føler jeg at det er ett par mnd siden jeg var gravid, men på en annen måte husker jeg nesten ikke hvordan det var å være uten dem.

Det er så herlig når de begynner å prate Se de lure ansiktene deres når de finner ut nye lyder. Herlig.

Her våkner vi hver dag med latter og prating fra barnerommet. Da står de mot hverandre i sengene og byttelåner smokker og gjør seg til Her en dag slo Ylva seg når hun klatret og datt. Imre krabber bort til henne og legger hodet sitt forsiktig mot kinnet hennes. Stod slik en stund, og så lekte de videre. Jeg måtte jo selvfølgelig gråte noen tårer da

Ellers er det mye slike stillinger i løpet av en dag:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Lillebik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-11-2006, 20:11   #6
Supermedlem

Lillebik sin avatar

Moderator: godkjenn bildene.

Gammel 04-11-2006, 15:42   #7
Medlem

Moskin sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 103
Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.Moskin er fantastisk mot andre.

Er her jeg også. Har to skjønne gutter på 6 mnd. Og ja, tiden flyyr.
Mine to er toeggede, og helt forskjellig. Bendik er lettere hyper, mens Iben er meeeget laid back. Ellers har de nylig oppdaget hverandre, og de skravler som om de har veldig mye på hjertet.
Disse er våre første..... Kunne ønske meg en liten søster, men det er litt vanskelig å bestille.

iben Bendik

En liten vampyr....

Pønsker ut fanteskap...

Bendik kom med storken 9 Mai 2006. kl. 11.02
Iben kom med storken 9 Mai 2006. kl. 11.04

Moskin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-11-2006, 10:19   #8
Medlem

Ung Frue sin avatar

Så festelige bilder

er født november 2003
født 25. juli 2006
Gammel 13-12-2006, 14:43   #9
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,965
B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er også her!
Ung Frue: Jeg har skrevet litt med deg på sm, det var nicket mitt Avent..

Guttene mine er nå blitt 8 mnd, denne tiden er gått utrolig fort...
De er enegget, det eneste som skiller er nå 380 gram som gjør at Mathias er litt rundere i ansiktet..

Her er guttene mine:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2006, 20:32   #10
Medlem

Ung Frue sin avatar

Å så koselig å få se dem. De har blitt store å fine nå ja. Mine er 4 1/2 mnd nå. Tiden går sannelig. Det er helt sikkert.

er født november 2003
født 25. juli 2006
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:03.