Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Vis resultat: Hvilke uker var du kvalm i flerlinge-svangerskap? (kryss av på flere)
Var ikke kvalm 3 15.00%
uke 3 3 15.00%
uke 4 6 30.00%
uke 5 9 45.00%
uke 6 9 45.00%
uke 7 11 55.00%
uke 8 14 70.00%
uke 9 14 70.00%
uke 10 14 70.00%
uke 11 13 65.00%
uke 12 12 60.00%
uke 13 10 50.00%
uke 14-15 11 55.00%
uke 16-17 5 25.00%
uke 18-19 3 15.00%
uke 20-22 3 15.00%
uke 23-25 1 5.00%
uke 26-28 1 5.00%
uke 29-31 1 5.00%
uke 32 og seinere 2 10.00%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 20. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-05-2006, 17:15   #1
(-:
Supermedlem

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 809
MP Rating: 0% (0)
(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.(-: har en strålende fremtid.
Kvalme i tvillingsvangerskap

Hvilke uker i svangerskap med flerlinger var du kvalm? Dere som har både flerlinger og enlinger - var det forskjell på kvalmen i de ulike svangerskapene?
(-: er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2006, 18:23   #2
Medlem

Lelle sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Vestfold
Meldinger: 323
Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.Lelle er et navn alle kjenner.
Sv: Kvalme i tvillingsvangerskap

Ikke noe særlig kvalm med første mann. Men nå var jeg kvalm frem til uke 17 og det startet i uke 8 tror jeg.
Eva født 06.09.06 kl.00.15
Emmafødt 06.09.06 kl.00.36
Lelle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:08   #3
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,109
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Kvalm fra dag 1 til ca uke 21
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-05-2006, 17:28   #4
Medlem

bimelim sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 73
bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.bimelim er et navn alle kjenner.

jeg var ikke kvalm en eneste dag under tvillingsvangerskapet. spydde en gang mens jeg var gravid, og det var under fødselen... var i kjempegod form hele tida
bimelim er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-05-2006, 10:33   #5
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,965
B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.B@mbino har et ubeskrivelig bra rykte.

Uke 5 til 15..

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2006, 22:56   #6
Medlem

Maaya sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Tromsø
Meldinger: 157
Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.Maaya er et navn alle kjenner.

Jeg var mer kvalm med tvillingene enn de andre. Siste gangen jeg kastet opp var dagen før jeg ble satt igang med de. D.v.s. 2 dager før termin...
Gammel 27-05-2006, 15:02   #7
Juniormedlem

Medlem siden: May 2006
Meldinger: 2
tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.tilia er som en lysfontene.

Var kvalm fra dag 5 (sånn ca ) og fram til uke 15...........

Sist endret av tilia; 28-05-2006 kl 12:11.
tilia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 15:10   #8
Seniormedlem

litjpia sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: trønderveitj
Meldinger: 1,843
litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.litjpia er fantastisk mot andre.

heldig...ikke kvalm hverken med en eller to jeg...

lille gode attpåklatten vår...
litjpia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 15:54   #9
Supermedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,455
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Begynte å kaste opp rundt uke 14-15..og holdt det gående en måned ca..

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-06-2006, 20:56   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,638
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Var ikke mye kvalm, ble bar dårlig hvis jeg ikke spiste skikkelig, og satt på i bil, spydde vel 5 ganger iløpet av de 3 første måndene, alle gangene, fordi jeg ikke spiste på mange timer, når jeg da spiste ble jeg skikkelig dårlig, og spydde, lærte fort at jeg aldtid måtte ha ekstra mat i veska.....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:52.