Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-09-2007, 22:37   #1
Medlem

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 103
MP Rating: 0% (0)
Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.
Skal vi få litt fart i dette forumet??

Her er det jo ikke noe aktivitet i det hele tatt...

Nåvet jeg vi er en del tvlling mødre her inne på NM nå, så hva med å få litt fart på disse sidene....

Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å utveksle erfaringer og tanker med dere andre tvillingmødre.
Jeg er også delvis aktiv inne på DG, men sliter litt med å finne min plass der inne.

Maysen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-09-2007, 22:48   #2
Veteranmedlem

Lille*My sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,664
Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skal vi få litt fart i dette forumet??

Jeg er gravid med tvillinger i uke 34, så det er ikke alt for lenge til jeg også er nybakt tvillingmamma. Da kan jeg godt være med på å lage aktivitet her.
Gammel 22-09-2007, 10:53   #3
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 305
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.

Den er jeg gjerne med på!
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2007, 11:00   #4
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,109
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Er ikke så aktiv på DG lenger heller.. Er mest i barselklubbene her..
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2007, 11:05   #5
Veteranmedlem

Lille*My sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 4,664
Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.Lille*My har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg synes det er så mye tull med DG-sidene jeg ... Innlegg som ikke kommer på lista når de er postet, "siden kan ikke vises" annenhver gang jeg poster et innlegg etc ... Blir litt lei jeg da.
Gammel 22-09-2007, 11:23   #6
Medlem

Meldinger: 305
Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.Elisa_82 har en strålende fremtid.

Det jeg savner mest på DG akkurat nå er å kunne prate med andre nybakte tvillingmødre. Er ofte innom å kikker på nybakt tvillingmamma....men der er det jo bare innlegg om barn som har tatt sine første skritt osv...synes egentlig ikke at de hører inne under nybakt lengre da...kanskje det bare er jeg som føler det sånn, men jeg finner iallefall ikke svar på mine spørsmål der inne.

For verden er dere bare to i mengden
For meg er dere alt
Elisa_82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2007, 13:07   #7
Medlem

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 103
Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.Maysen har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Elisa_82
Det jeg savner mest på DG akkurat nå er å kunne prate med andre nybakte tvillingmødre. Er ofte innom å kikker på nybakt tvillingmamma....men der er det jo bare innlegg om barn som har tatt sine første skritt osv...synes egentlig ikke at de hører inne under nybakt lengre da...kanskje det bare er jeg som føler det sånn, men jeg finner iallefall ikke svar på mine spørsmål der inne.
Det er akkurat det jeg tenker også. Jeg tror DG blir et fint forum å være på når barna er blitt noe større. Så det var derfor jeg ville få litt fart i forumet her.

Maysen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2007, 19:54   #8
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,638
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei!
så gøy at det er litt liv her inne

ER heller ikke så masse innom dg, var mest når jeg var gravid, stikker innom der av og til, men føler meg ikke helt hjemme der, så holder meg mest her i barselklubben
Gammel 03-10-2007, 07:36   #9
Medlem

soelvi sin avatar

Meldinger: 239
soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.soelvi er fantastisk mot andre.

Jeg er her jeg også Fint med litt aktivitet her inne ja
Gammel 03-10-2007, 10:51   #10
Seniormedlem

Medlem siden: Nov 2005
Sted: ski
Meldinger: 1,638
pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.pingunn har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvor bor vi da?
Jeg bor i ski

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 14:14.