Her er det jo ikke noe aktivitet i det hele tatt...
Nåvet jeg vi er en del tvlling mødre her inne på NM nå, så hva med å få litt fart på disse sidene....
Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å utveksle erfaringer og tanker med dere andre tvillingmødre.
Jeg er også delvis aktiv inne på DG, men sliter litt med å finne min plass der inne.
Lille*My, stolt mamma til Johanne, juni 2005 og Eivor og Sigurd, oktober 2007
Jeg synes det er så mye tull med DG-sidene jeg ... Innlegg som ikke kommer på lista når de er postet, "siden kan ikke vises" annenhver gang jeg poster et innlegg etc ... Blir litt lei jeg da.
Det jeg savner mest på DG akkurat nå er å kunne prate med andre nybakte tvillingmødre. Er ofte innom å kikker på nybakt tvillingmamma....men der er det jo bare innlegg om barn som har tatt sine første skritt osv...synes egentlig ikke at de hører inne under nybakt lengre da...kanskje det bare er jeg som føler det sånn, men jeg finner iallefall ikke svar på mine spørsmål der inne.
Det jeg savner mest på DG akkurat nå er å kunne prate med andre nybakte tvillingmødre. Er ofte innom å kikker på nybakt tvillingmamma....men der er det jo bare innlegg om barn som har tatt sine første skritt osv...synes egentlig ikke at de hører inne under nybakt lengre da...kanskje det bare er jeg som føler det sånn, men jeg finner iallefall ikke svar på mine spørsmål der inne.
Det er akkurat det jeg tenker også. Jeg tror DG blir et fint forum å være på når barna er blitt noe større. Så det var derfor jeg ville få litt fart i forumet her.