Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2002, 20:23   #1
Supermedlem

Philomène sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Bærum
Meldinger: 898
MP Rating: 0% (0)
Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.
Lightbulb Skal vi lage vår egen Tvillinggalleri?

Ja, nå er det slik at det ER endel tvillinger her inne, hadde ikke vaert fint å samle bildene av våre to små på et og samme sted?

Jeg begynner da:

Her er et relativt nytt bildet av Ludvik og Mattis... det heter "stas med tvillinger"
Vedlagte bilder
Filtype: jpg crying2.jpg (34.7 KB, 2292 visninger)
Gammel 13-02-2002, 20:29   #2
Supermedlem

Philomène sin avatar

Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.Philomène er fantastisk mot andre.

En til da... Tatt paa deres 4mnd-dag for et par uker siden (Ludvik er til venstre, Mattis til höyre, det var det motsatte på forrige bildet)
Vedlagte bilder
Filtype: jpg salopettes_recadre2.jpg (40.8 KB, 2199 visninger)

Sist endret av Philomène; 13-02-2002 kl 21:33.
Philomène er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2002, 21:34   #3
Supermedlem

Kelly sin avatar

Meldinger: 1,068
Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.
Okei da....

Får vel være med da...

Her er guttaboys! Aner ikke hvordan de fikk denne sveisen, men den var jo litt kul da!

"All who would win joy, must share it: happiness was born a twin."

Sist endret av Kelly; 03-06-2003 kl 03:18.
Kelly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-02-2002, 22:07   #4
Supermedlem

Kelly sin avatar

Meldinger: 1,068
Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.Kelly er som en lysfontene.
Kunne ikke dy meg...

Så jeg bare måååå vise et bilde til...

Tatt rett etter det første, og sveisen er lik, men ikke ansiktene... har dere sett så sinna????

Begge bildene er tatt rett etter at vi kom hjem fra treff, tror de er litt trøtte...

"All who would win joy, must share it: happiness was born a twin."

Sist endret av Kelly; 15-05-2006 kl 00:42.
Kelly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2002, 19:31   #5
Medlem

Hønemor sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Buskerud
Meldinger: 102
Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.
Her kommer vi....

Her er Magnus som er eldst,han er 20.min eldre enn Martin
Bildet er tatt på juleaften,ca 9 mnd gammel.

Hønemor Magnus og Martin (f.9.mars 2001)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg magnus tvilling galleri.jpg (45.0 KB, 1895 visninger)

Sist endret av Hønemor; 15-02-2002 kl 19:47.
Hønemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2002, 20:07   #6
Medlem

Hønemor sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: Buskerud
Meldinger: 102
Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.Hønemor vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig melding fra Hønemor
Her er Martin "minstemann"...selv om det ikke ser slik ut
Bildet er også tatt juleaften.

Hønemor Magnus og martin (f.9.mars 2001)
Vedlagte bilder
Filtype: jpg martin tvilling galleri.jpg (38.0 KB, 1859 visninger)

Sist endret av Hønemor; 15-02-2002 kl 20:14.
Hønemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2002, 20:54   #7
Supermedlem

Philomène sin avatar

Hønemor

Du maa bare vente litt -bildene kommer ikke opp med en gang, det tar litt tid bare!
Gammel 18-02-2002, 10:43   #8
Trultemor
Gjest

Meldinger: n/a

Så nydelige barn dere har!

(Skulle gjerne vist fram mine to sukkerklumper, men jeg har ikke scanner...)

Trultemor
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2002, 21:29   #9
Ingvild
Gjest

Her kommer ett bilde av go'gutta mine...
Mikkel til venstre og August til høyre. På bildet er de ca 7 1/2 mnd.
August er storebror, født 6 min. før Mikkel, men Mikkel er nesten en kilo tyngre og litt tidligere ute med det meste. De er nesten alltid blide og fornøyde!! (skryte, skryte.. )
Vedlagte bilder
Filtype: jpg snuppeluppene.jpg (11.1 KB, 1721 visninger)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2002, 20:02   #10
trinesol
Gjest

Skrytebilde

Hei!

Det er alltid gøy å se bilde av andre tvillinger. Alle er jo så fine!
Jeg sender ved bilde av Nora og Markus som nå er 7 1/2 mnd. Bildet jeg sender tok vi før jul og vi brukte det som julekort.

Jeg har ikke sett denne diskusjonsplassen før, så det var gøy å finne den. Det blir nok ikke siste gangen dere hører fra oss!

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:20.