Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-03-2006, 23:24   #1
Supermedlem

Chiquita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 949
MP Rating: 0% (0)
Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.
Stellebag som passer til tvillingvogn?

Dere med tvillinger og litt "større" vogner - hvordan gjør dere det med stellebag?
Er det noen som er greie til å henge på håndtaket til vogna, eller må man bare legge den under? (for vanlige stellevesker har vel for korte stropper)

Jeg har kjøpt en Emmaljunga Twin Cerrox nå når jeg får nr to ganske tett opp til førstemann, men kunne tenke meg en stellebag med plass til utstyr til to også - og som man kan henge på håndtaket.
Finnes det???
Gammel 07-03-2006, 11:42   #2
Juniormedlem

bobi sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1
bobi er en ukjent størrelse akkurat nå.
Sv: Stellebag som passer til tvillingvogn?

Jeg tror at de fleste bagene passer...
Jeg har kjøpt en vanlig en og den passer fint på vogna (emmaljungaveske)
bobi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-03-2006, 20:45   #3
Supermedlem

Chiquita sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Trøndelag
Meldinger: 949
Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.Chiquita har mye å være stolt av.

Jeg vet ikke om de vanlige passer.
Jeg har en tidligere fra Simo, og jeg vet at den ikke passer til å henge over håndtaket i allefall...
Gammel 07-03-2006, 21:15   #4
Supermedlem

Jalapeno sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 547
Blogginnlegg: 4
Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.

Jeg har tfk sin stellesekk genial å henge over håndtaket på vogna, grei å ta på ryggen når man skal ha 2 under armen. i sekken følger det med et bra stelleunderlag
Gammel 12-03-2006, 00:17   #5
Supermedlem

snøkrystall sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Snøtopia
Meldinger: 857
snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.snøkrystall er et navn alle kjenner.

jeg har tvillingvogn og jeg bruker nå simo sin myke stelleveske ! den går helt fin på håndtaket når jeg henger den sånn den skal med knappene

har åsså brukt den hade til babybjørn å denne passer åsså !

Mamsen til Storesøster født 02.08.02 Prinsen født 11.07.05 Prinsessa født 11.07.05
snøkrystall er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2006, 13:13   #6
Seniormedlem

minni sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Tysvær
Meldinger: 2,377
minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.minni har en strålende fremtid.

Jeg har samme vogn som deg og har bestilt fra Land's End

http://www.landsend.com/cd/fp/prod/0...63503380107640

Tiden flyr, i går var jeg nybakt mamma.
minni er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.