Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-04-2006, 16:12   #1
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 7,621
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Til dere med flerlinger

Hei, jeg er ikke engang gravid, men jeg har noen spørsmål til dere som har fått flerlinger:

1. Husker du når du merket symptomene, og hvilke var de?

2. Husker du når du testet positivt?
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2006, 17:28   #2
Supermedlem

Lillebik sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,299
MP Rating: 0% (0)
Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.Lillebik har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Til dere med flerlinger

1. Jeg fikk veldig for mage. Hadde en liten kul etter ett par mnd bare. Ble tidlig slapp og trøtt. Stoffskifte mitt sank nesten med en gang. Ble ikke kvalm en eneste gang under hele svangerskapet, men kastet opp en del uten forvarsel. Begynte å blø i 6 uke.

2. Tok en digital test den dagen jeg skulle ha mens. Egentlig slår jo ikke disse ut før det er gått en stund, men med tvillinger produseres mer av det hormonet som testen går etter.

Lillebik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-04-2006, 17:08   #3
Juniormedlem

ceciliebw sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: USA
Meldinger: 19
ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.ceciliebw er som en uslipt juvél.

Jeg testet også dagen jeg skulle ha mens og fikk positivt utslag med bare ett par sekunder .
Jeg var konstant trøtt, sulten og fikk mage ganske tidlig..
Nicholas og Sarah foedt 13.Mars.2005
ceciliebw er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2006, 15:57   #4
Supermedlem

Theron sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,455
Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.Theron har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg testet positivt dagen før jeg skulle ha mens.
Fikk ikke noe særlig mage før 4,5 mnd..
Var sånn at folk fikk sjokk når jeg sa det var to for en kunne knapt se det var en der
Men så kom magen i rekordfart når den først kom
Jeg var kjempeøm i pupper i starten og alt luktet møkk, synes jeg.
Fra uke 15-16 kastet jeg mye opp i en månedstid.

Hadde kynnere helt ifra uke 14-15..

Ellers var alt helt fint.

Member of AF`s jaktlag
Theron er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-05-2006, 21:15   #5
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: På øya
Meldinger: 7,621
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.

takk for svar jenter. nå har jeg blitt gravid endelig, men det er kun en
silkepels er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:58.