Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Tvillinger og trillinger

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 06-10-2003, 14:04   #1
Medlem

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 462
MP Rating: 0% (0)
Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.
Nytt fotogalleri av barna

Nytt bildegalleri av godungene våre

Ja, noen har etterlyst et nytt galleri, tenkte at jeg får prøve meg.

Sist endret av Maryan; 16-02-2004 kl 19:28.
Maryan er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2003, 16:32   #2
Supermedlem

Katarina sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Blystadlia, Rælingen
Meldinger: 639
Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.

For et herlig bilde, Maryan! Også så like de er, de ler tilogmed likt!

Prøver å følge opp jeg, her kommer først et bilde av Susanne fra i sommer, der hun sitter i båten med pappan sin.
Vedlagte bilder
Filtype: jpg susanne i båten.jpg (41.1 KB, 1493 visninger)
Gammel 06-10-2003, 16:34   #3
Supermedlem

Katarina sin avatar

Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.Katarina er en ukjent størrelse akkurat nå.

Og her kommer et bilde av Hedda som sitter i husken sin (om enn litt alvorlig). Hønni har tatt dette bildet, forresten. Tusen takk!

Jeg prøver å legge inn et nytt bilde av Hedda her. Takk igjen for hjelpen, Hønni!
Vedlagte bilder
Filtype: jpg hedda.jpg (46.5 KB, 540 visninger)

Sist endret av Katarina; 07-10-2003 kl 20:42.
Katarina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-10-2003, 18:51   #4
Supermedlem

Katarina sin avatar

Øh, hvordan får man bildene så store som du har, Maryan, samtidig som man klarer å holde seg til grensen for antall byte som er tillatt? Bildene mine ble jo ganske små...
Gammel 06-10-2003, 20:01   #5
Medlem

Maryan sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Meldinger: 462
Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.Maryan vil raskt nok bli berømt.

Jeg reduserer kvaliteten på bildene ganske mye i et bildebehadlingsprogram (reduserer antall punkter per cm) Bildet over er langt under øvre grense for størrelse! Lykke til! Bildene ser jo flotte ut, men det hadde vært artig og sett dem litt større, ja...
Gammel 07-10-2003, 07:44   #6
Supermedlem

Stompa sin avatar

Medlem siden: Dec 2001
Sted: I vinden
Meldinger: 1,099
Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.Stompa er fantastisk mot andre.

Masse skjønne bilder! Skal legge ut av mine snart; må bare få skannet dem... Venninna mi tok et aldeles nydelig bilde av J forrige uke .
Gammel 07-10-2003, 12:58   #7
Lady164
Gjest

Meldinger: n/a

Herlige bilder av herlige barn Blir jammen fristet til å vise mine to gull, men det får bli på treffet
(Mangler fotoutstyret...)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-10-2003, 21:46   #8
leo
Gjest

Her er mine søte små for 6 mnd.siden-tenk så fort tiden går...

Hilsen leo,Emma og Pernille f.13.03.03
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2003, 10:30   #9
Supermedlem

Katarina sin avatar

Det var trege greier på NM i går, så jeg fikk ikke lagt inn noe nytt bilde av Susanne, men her prøver jeg igjen. Her er Susanne på husken:
Vedlagte bilder
Filtype: jpg susanne.jpg (46.1 KB, 507 visninger)
Gammel 08-10-2003, 15:54   #10
Tidligere bruker
Gjest

Og her er ganske nye bilder av mine godgutter Alv og Ask, tatt rett før de ble 6 måneder.

Sist endret av Sylvelin; 08-10-2003 kl 17:08.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:20.