Jeg prøver så godt jeg kan med å komme ut i arbeidslivet nå... på ordentlig.
Fikk en ekstrahjelpstilling ved en butikk da jeg studerte, og der er jeg enda

MEN i november fikk jeg endelig napp på noe kontor via Adecco. Riktignok er det bare fram til 18.januar, men det er kaaaanskje mulighet for mer etterhvert. Må bare håpe for er så lei av butikken! (

)
Det jeg har studert er: ex.phil, 1 år advokatsekretær (privat) og 1 år regnskap via nett. Har også datakortet. Så ikke all verden av utdannelse, men skole er ikke helt for meg så det blir neppe noe mer med det første
Samboeren min studerer 100% på 4.året på en mastergrad nå. Vi klarer oss finfint økonomisk fordi vi ikke er vant til noe annet. Aldri hatt særlig med inntekt vi så - først nå jeg begynner å tjene litt. Vi bor på en studentby og har en del goder med det. Har f.eks gratis barnehage! Riktignok har vi bil og bruker endel på den, men har ikke noe lån. Eneste er studielånet jeg betaler på da.
Vi drar lite ut på sosiale ting, og når vi gjør det så gjør vi bare billige ting. Kjøper oss også svæært sjeldent noe nytt.
Vi har faktisk begynt å klare oss sånn at vi kan spare litt nå også. Setter inn penger på BSU

Har planer om å ta lån og få hus til neste år