Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2008, 14:26   #1
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 3,834
MP Rating: 0% (0)
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.
hvor lenge er man ung mor?

lurer jeg på

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

dersom du føler deg ensom er det kanskje fordi du bygger vegger istedenfor broer.
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-01-2008, 14:29   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,426
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
lol Sv: hvor lenge er man ung mor?

hmm burde vel nesten hatt en vote på det

men...jeg mener man er ung mor fram til ca 25

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 18:47   #3
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,318
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: hvor lenge er man ung mor?

til en blir gammel!
Gammel 08-01-2008, 20:43   #4
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kommer alltid til å være ung mor
Jeg fikk jo Victoria da jeg var 19, og sånn kommer det alltid til å være sånn ser jeg det.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2008, 20:46   #5
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av bigboobs Vis post
til en blir gammel!

Så da er jeg moden mamma siden jeg er 25 år og 9 mnd i dag?
Gammel 08-01-2008, 21:18   #6
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Tønsberg
Meldinger: 3,634
Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.

Jeg fikk jenta mi da jeg såvidt hadde fylt 20,og kommer jo alltid til å være en ung mor på en måte. Er jo den yngste mamman i klassen hennes,var den yngste mamman i barnehagen.
Men neste gang er jo ikke lenger betegnet som ung mor lenger.
Husker godt at helsesøster sa at hun "grua" seg til møte meg siden jeg var en ung mor og jenta vår var attpåtil prematur. Men som hun sa etterpå,så virka jeg ikke som noen ung mor
Gammel 08-01-2008, 21:21   #7
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,426
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Føler meg egentlig ikke som noen ung mor lengre...
Føler ikke jeg passer inn blandt andre unge mødre heller.
Gammel 08-01-2008, 22:45   #8
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,318
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Marianne Vis post

Så da er jeg moden mamma siden jeg er 25 år og 9 mnd i dag?
du er sjiit gammel!!!

hehe, neida, du er vel akkurat så ung som du føler deg?
Gammel 08-01-2008, 22:50   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er enig med LindaSD og Itherska. Jeg var 17 når snuppa kom og så enkelt er det Jeg er yngste forelder i barnehagen, men likevel med i FU. Jeg kommer til å være 24 når snuppa begynner på skolen Så da er jeg også ung, selvom jeg da er 24 og ikke ung i betegnelsen ung mor...

Dette er diskutert mange ganger da. Men vi kommer vel egentlig bare frem til...... Ingenting?

Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2008, 18:01   #10
Veteranmedlem

Itherska sin avatar

Medlem siden: May 2002
Meldinger: 3,634
Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.Itherska har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Jeg er enig med LindaSD og Itherska. Jeg var 17 når snuppa kom og så enkelt er det Jeg er yngste forelder i barnehagen, men likevel med i FU. Jeg kommer til å være 24 når snuppa begynner på skolen Så da er jeg også ung, selvom jeg da er 24 og ikke ung i betegnelsen ung mor...

Dette er diskutert mange ganger da. Men vi kommer vel egentlig bare frem til...... Ingenting?

Er jo litt okei å kunne stille opp i ulike utvalg selvom man betegnes som ung mamma da. Er klassekontakt i klassen til snuppa jeg. Helt greit det

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:34.