Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-03-2007, 09:37   #1
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 729
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.
hm Line Victoria Huseby....

Vet noen om det har skjedd noe med henne??
Jeg ser på Frokost Quiz av og til og hun jobber jo der. Men nå er det noe rart med pratinga hennes... Finner liksom ikke ut hva det er.... Har du streng på tennene nede kanskje? Eller noe annet...
Hun var ikke sånn på Mess-tv eller Sonen....

Syns hun er ei flott og søt jente ellers da
Gammel 23-03-2007, 10:35   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Line Victoria Huseby....

Har ikke sett henne på en stund nå, så jeg vet ikke
Hun snakket helt ordentlig sist jeg så henne på Frokost Quiz, og på Sonen da hun var der.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2007, 19:38   #3
Seniormedlem

Raquelita sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 1,954
MP Rating: 100% (2)
Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.Raquelita har en strålende fremtid.

Har ikke sett henne på veldig lenge....

Raquelita er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2007, 21:23   #4
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,426
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Det var en gang hun sa at hun snakket litt rart for hun hadde vært hos tannlegen. Men merkelig om hun skulle snakke rart fremdeles da.

Pleier ikke se på det, syns de er så innmari teite
Gammel 23-03-2007, 21:28   #5
Seniormedlem

okt mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Blått Rekkehus
Meldinger: 1,811
okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.

Ja hun er hos tannlegen gasnke så ofte,trekt visdomstenner og så har hun en gom i munnen avogtil..derfor prater hun så rart..

storesøster 4år
okt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2007, 18:22   #6
Seniormedlem

Keja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Rygge, Østfold
Meldinger: 1,846
Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.Keja har mye å være stolt av.

Jeg har ikke sett henne på sonen på lenge. Lurer veldig på hvor ho er hen egentlig

www.marcuslm.tk er hjemmesia hans..
Keja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-03-2007, 22:11   #7
Supermedlem

L & N sin avatar

L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av okt mamma
Ja hun er hos tannlegen gasnke så ofte,trekt visdomstenner og så har hun en gom i munnen avogtil..derfor prater hun så rart..
Uff da.. Stakkar... Sikkert ikke noe særlig....

Holder på å få visdomstennene jeg også nå
I en alder av 22
Gammel 25-03-2007, 22:32   #8
Supermedlem

L & N sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Anjalef
Jeg har ikke sett henne på sonen på lenge. Lurer veldig på hvor ho er hen egentlig
Hun jobber i tv 2 hun nå.... Frokost quiz kun tror jeg
Gammel 25-03-2007, 22:40   #9
Supermedlem

mama sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,401
mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.mama har en strålende fremtid.

Hun har sikkert fått satt på tannfasetter (eller hva det nå heter)
Slike falske tenner som settes på utenpå hennes egne.

Det høres ut akkurat slik som det gjør når gammle folk får gebiss
mama er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2007, 07:09   #10
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lykketrollet_

Pleier ikke se på det, syns de er så innmari teite
Signerer
Makan til teite jenter skal man lete lenge etter.
Så når det starter er jeg rask med å skifte kanal

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 15:45.