Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-01-2005, 19:32   #1
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,087
MP Rating: 0% (0)
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.
Litt flere spørsmål!

Her er litt flere spørsmål (hvis dere vil) mye mulig at spørsmålene har vært oppe før...

- Hvor mange barn har du?

- Hvor gamle er barna?

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid?

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten?

- Har du utdannelse?

- Skal du ta utdannelse?

- Hvordan er det å være ung mor syns du?

Jeg er bittelitt babysyk for tida, så er bare nysgjerrig på hvordan det står til familiemessig med dere andre unge mødre!

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03, Snuppa vår-06

Sist endret av Nicy; 08-01-2005 kl 20:11.
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 19:39   #2
VIP-Medlem

Cecilie85 sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 9,408
Cecilie85 har slått av rykte
Sv: Litt flere spørsmål!

kun ett

- Hvor gamle er barna?
15 måneder

jeg er 19 og samboern min er i 20-årene

- Har du utdannelse?
holder på nå

- Hvordan er det å være ung mor syns du?veldig kos, men litt stress til tider

Cecilie85 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 19:48   #3
Veteranmedlem

Nicy sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: På en rosa sky
Meldinger: 3,087
Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.Nicy har et ubeskrivelig bra rykte.

- Hvor mange barn har du? Ett barn

- Hvor gamle er barna? 15 mnd

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? Nei, egentlig ikke..

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? Jeg er snart 22, han er 25 år

- Har du utdannelse? Nei, men planen er å begynne til høsten

- Skal du ta utdannelse? Ja, håper det

- Hvordan er det å være ung mor syns du? Som oftest er det bare positivt!

"Life is what happens to you when you're busy making other plans" ~John Lennon~

Turbo høst-03, Snuppa vår-06

Sist endret av Nicy; 08-01-2005 kl 19:52.
Nicy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 20:04   #4
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

- Hvor mange barn har du? Ett

- Hvor gamle er barna? Nesten 9 mndr

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? Ja, men ikke før vi er flyttet fra Bodø

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? Vi er 22 år begge to

- Har du utdannelse? Videregående almenne fag

- Skal du ta utdannelse? Når jeg finner ut hva jeg vil så

- Hvordan er det å være ung mor syns du? Synes det er topp
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 20:24   #5
Seniormedlem

MatiR sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 2,945
MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.MatiR har et ubeskrivelig bra rykte.

- Hvor mange barn har du? 1 jente

- Hvor gamle er barna? 7 mnd

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? Har prøvd på nr 2 siden fødselen

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? jeg er 21, sambo er 24.

- Har du utdannelse? Mangler lærlingetiden for å bli slakter eller kjøttskjærer, har ikke helt bestemt meg enda...

- Skal du ta utdannelse? Har lyst til å videreutdanne meg innen næringsmiddelindustrien på næringsmiddelteknologisk høyskole i trondheim!

- Hvordan er det å være ung mor syns du? Helt topp! Heller ung mor enn gammel! (har selv en ung mor)
MatiR er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 20:26   #6
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,820
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.

Ett

- Hvor gamle er barna?
2 år

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid?
Absolutt ikke

Jeg er 22, mannen min er litt over 30

- Har du utdannelse?
Ja, barne-og ungdomsarbeiderfag - har igjen 2 års lærlingtid og fagprøve for å få fagbrev

- Skal du ta utdannelse?
Ja, som nevnt skal jeg ta lærlingtid etter hvert

- Hvordan er det å være ung mor syns du?
Det var tøft en god stund, men det blir bedre og bedre

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 20:42   #7
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,391
MP Rating: 100% (1)
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.

- Hvor mange barn har du? 1 stk

- Hvor gamle er barna? 9 mnd

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? Nei, vi venter til jeg er ferdig med sykepleierutdannelsen

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? Jeg er 19 år og samboeren er 25 år

- Har du utdannelse? Fullført videregående

- Skal du ta utdannelse? Ja, begynner med sykepleierutdannelsen i august

- Hvordan er det å være ung mor syns du? Det å være mor er bare helt fantastisk. Den største gleden i livet, synes jeg. Litt slitsomt til tider også da

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-01-2005, 23:11   #8
Supermedlem

siri h sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: stavanger
Meldinger: 1,146
siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.siri h er et navn alle kjenner.

- Hvor mange barn har du? 1 jente

- Hvor gamle er barna? 3 mnd

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? jeg vil, men mannen sier foreløpig nei

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? jeg er 20, mannen min er 39 (aldersforskjell ja... )

- Har du utdannelse? 1 års teologi utdannelse

- Skal du ta utdannelse? skal begynne på barnevernspedagog til høsten

- Hvordan er det å være ung mor syns du? merker ikke så mye til at jeg er ung. ser eldre ut da så det er ikke så mange som kommenterer det. dessuten er jeg vel så etablert med mann på snart 40, hus og billån og rød stasjonsvogn at jeg vil si jeg er som de fleste andre mødre..
Gammel 08-01-2005, 23:27   #9
Medlem

mami sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 456
mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.mami er som en lysfontene.

- Hvor mange barn har du? 1 gutt

- Hvor gamle er barna? snart 8mnd.

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? nei. om 3-4år

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? f..begge blir 24 i februar

- Har du utdannelse? student. Førskolelærer

- Skal du ta utdannelse? hilder på! 1år igjen

- Hvordan er det å være ung mor syns du?tipp,topp
Gammel 09-01-2005, 01:10   #10
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Re: Sv: Litt flere spørsmål!

- Hvor mange barn har du? Foreløpig har vi ei jente

- Hvor gamle er barna? Ho er rett over 13 mnd.

- Planer om flere barn i nærmeste fremtid? Nei vi venter nok litt

- Hvor gammel er du og evnt samboeren/ mannen/ kjæresten? Jeg er 21, og sambo 23

- Har du utdannelse? Nei, snart ferdig

- Skal du ta utdannelse? Ja som sagt snart ferdig med den

- Hvordan er det å være ung mor syns du? Føler meg ikke så ung da, men det er ubeskrivelig, helt fantastisk!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:07.