Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2008, 10:55   #1
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 729
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.
nodoki Litt syting, må bare få det ut...

Eldste gutten vår på 3 år,(4 i juli) har vært så mye syk i de siste månedene..
Siden før jul har det vært ett eller annet slag i slag
Ørebetandelse, halsbetendelse, spysyka, høy feber osv, og vi har måttet vært hjemme med.. Delt på å være hjemme.

Nå er han igjen begynt å hoste skikkelig stygt, har 39 i feber, spiser ingenting, drikker så vidt. Det er magen han har vondt i sier han. Men jeg VET at det ikke er magen, men halsen....
Jeg var til lege med han på fredag og legen sa at det var så vidt han har passaje mellom mandlene
Han er nå blitt henvist til øre, nese, hals...
Det er 3 uker siden sist han fikk pencellinkur, men de funker rett og slett ikke på han lengre....
Og på fredagen var han på "etter-sjekk" for å se at mandlene var friske. Men det var de altså ikke.....

I dag tidlig måtte jeg ringe på jobb å fortelle nok en gang at jeg måtte være hjemme med sykt barn, (mannen var sist). Det jeg møter i telefonen var "ja, du har ofte syke barn du" Dette var sjefs-sjefen Hvis jeg kan kalle han det
Jeg jobber i butikk, så jeg har en sjef til som er butikksjef....

Jeg svarte at jeg var klar over det, men at jeg håper det snart er over da vi har fått beskjed om at mandlene hans skal tas veldig snart..
Siden jeg var den som skulle åpne butikken sa han at de ikke klarte å få noen andre til å ta over for meg.
Det er jeg også klar over men andre alternativer hadde jeg ikke, jeg ville ikke ringe hjem til sjefen i går heller.... Syns det blir litt teit
Men jeg fikk snakke med han som er butikksjef, han sa at det var ingen problem og bla bla bla... En helt annen tone fra han, men uansett så har jeg så dårlig samvittighet for at jeg sitter her hjemme.........
Det er så kjedelig hvis andre tenker" herregud, er ungen hennes syk NÅ igjen"

Men det er ikke noe jeg ønsker selv da

Takk for at du orket å lese........
Gammel 17-03-2008, 14:38   #2
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Litt syting, må bare få det ut...

Huff, dette er vanskelig! Selv jobber jeg ikke, men jeg hører mye av den samme tonen på skolen. Barnet ditt er sykt og dette kan ikke du noe for! Dette er IKKE din skyld!

Håper det ordner seg og at han snart blir frisk og holder seg sånn
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-03-2008, 21:44   #3
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

God klem herifra

Skjønner godt tankegangen din, og ja.. folk tenker nok sitt om deg, det gjør jo alle folk.
Men bare hev hodet, det viktigste ER barna og barn ER mye syk de første leveårene.. Sånn er det bare
Gammel 18-03-2008, 21:53   #4
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvordan går det med deg, vennen?
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 10:39   #5
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,365
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av _Kine Vis post
God klem herifra

Skjønner godt tankegangen din, og ja.. folk tenker nok sitt om deg, det gjør jo alle folk.
Men bare hev hodet, det viktigste ER barna og barn ER mye syk de første leveårene.. Sånn er det bare
Signerer Kine jeg, håper gutten din blir fort frisk
Gammel 19-03-2008, 10:47   #6
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,426
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.

vettu..du har lov til å syte...sikkert sliten etter mye sykdom og litt i hodet av å tenke på hva andre tenker om deg...

men vettu...du kan INGENTING for at barnet er mye syk, og som Kine sier, barna er det viktigste, og i tillegg må du ta vare på deg selv oppi alt dette også..

Håper det går bra med deg

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 18:51   #7
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 729
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.

Hei på dere
Takk for hyggelige hilsener

Var var som skrevet til lege igjen i går for å ta blodprøver..
Denne gangen gikk det heldigvis bra!
Han fikk bedøvelses plaster på 1,5 time før selve stikkingen...
Vi var veldig bekymret den timen vi måtte vente
Men vi gikk på kafe, der vi kjøpte oss vaffel

Kl 11 hadde vi i tillegg time hos lege siden han var blitt dårligere fra fredag til tirsdag, så vi ville bare sjekke at ting ikke var blitt verre.
Han er nå blitt mye mer hoven i mandlene...
Men ellers var alt fint, men legen ville at de skulle ta en crp i tillegg til de andre prøvene...
11.30 var vi inne å tok blodprøver, Lucas ble hysterisk. Så klart etter forrige gang...
Men merkelig nok roet han seg
Pappen holdt armen mens jeg hadde han på fanget.
Jeg sa at vi kunne telle til ti sammen og på ti skulle det være over. Han bestemte seg for å se på og det gikk helt fint
Han var utrolig flink!! Og vi hadde bare telt til 8!!
Han fikk flott tom & jerry plaster på og var skikkelig stolt...

Etterpå gikk vi på lekebutikken å kjøpte premie til han. Sabeltann klo og stetoskop

Jeg begynte på jobb lø 14 i går, og i lunsjen min fikk jeg telefon fra legen. Crp de tok var uvanlig høy så han ville gi han antibiotika. Så rakk akuratt apoteket!
Og bra var det
I dag er det en mye bedre gutt vi møter, han er i fin form, spiser, drikker og leker mye
En helt ny gutt!
Og jeg er utrolig glad for det!
Han tar medisinen uten å rynke på nasa, ( det smaker skikkelig dårlig appelsin!!!) Men det går ned
Han får også Efedrin pga masse slim i lungene....

Så håper vi får ei flott påske nå

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:21.