Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-01-2008, 19:55   #1
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,426
Blogginnlegg: 42
MP Rating: 100% (1)
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
glis Ny presentasjonsliste 2008

~oss på Unge Mødre~

Da er det på tide å friske opp litt..og ikke minst presentere oss..noen må gjøre det på nytt..og andre sikkert for første gang..

Her skal du skrive litt om deg selv, få med alder og når du fikk barna dine..skrive gjerne litt om hva du driver med i om dagen (jobb/utdanning)

Gleder meg til å høre hvem DU er

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2008, 20:00   #2
Moderator

Upsidaysi sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Jevnaker
Meldinger: 3,426
Blogginnlegg: 42
Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.Upsidaysi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny presentasjonsliste 2007

Begynner jeg da ekke flau jeg vet

jeg er ei jente på 22, ble gravid når jeg var 20 og fikk Amalie 21 år gammel.

Amalie ble født 03.02.2007, selvfølgelig verdens nydeligste jente og hun har rett og slett gjort livet mitt verdt å leve

Jeg bor sammen med min kjære samboer, forlovet oss..men ikke heelt kommet inn på gifteplaner..ikke helt enda...men det kommer

Jeg er forøyblikket arbeidsledig og krampesøker etter jobb...

Jeg er som regel ei blid jente...med grusomme humørsvigninger jeg eeelsker musikk...ingen supersanger eller danser men liker veldig godt å gjøre begge deler

ja...det var litt om meg...

værsegod neste

Velkommen til Upsis verden

Upsidaysi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2008, 21:51   #3
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,318
MP Rating: 0% (0)
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

borte, var jo full av feil

Sist endret av bigboobs; 07-11-2008 kl 20:26.
bigboobs er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2008, 23:22   #4
Veteranmedlem

(H)ilder sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: Troms
Meldinger: 3,377
(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.(H)ilder har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er ei jente på 22 år, gift og har to herlige barn.
Johannes ble født 26 mars-2004 da jeg var 18 år, og Nora ble født 4 september- 2007 like før jeg ble 22 år.
Jeg er sykepleierstudent og mine store drøm er å bli jordmor. Gir meg ikke før den saken er i boks nei!

(H)ilder er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-01-2008, 23:47   #5
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Hei

Jeg er altså da Meo Jeg fyller 20 i mars og har totalt angst for det! Tøffe-Thea ble født 9 januar 2006 og fylte to år i dag Jeg var 17 når hun kom til verden

Jeg begynte på skolen igjen når Thea var 7 uker. Ble gravid på GK og fødte i VK1. Derfor valgte jeg å ta VK1 over to år og har nå et halvt år igjen av VK2. Etter dette vet jeg ikke hva jeg vil bli. Førskolelærer, sykepleier, sosionom eller advokatsekretær er det det dtår mellom akkurat nu, men ting forrandres hele tiden

Pappaen til Thea og jeg er gode venner, men ikke sammen.

Ellers er det vel ikke så mye å si om meg, tror jeg... Det blir bra å bli kjent med dere igjen
Det ordner seg!

Sist endret av meowouch88; 01-08-2008 kl 20:35.
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2008, 11:12   #6
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Ny presentasjonsliste 2008

Hei alle sammen

Jeg heter Linda og har vært her på NM en stund Kommer meg liksom ikke bort, for er så koselige folk her. Kjempefint om unge mødre-delen blir aktiv igjen!

Jeg er 23 år, og fikk Victoria da jeg var 19. Jeg var akkurat ferdig med videregående da jeg ble gravid, så glad for det.

Jeg og pappaen ble sammen på videregående, og har holdt sammen siden det. Vi bor nå i Trondheim på 4.studieåret hans. Giftemål er ikke i sikte, da både jeg og han vil være over 30 år da.

Etter videregående og babytid har jeg studert: ex.phil, 1 år advokatsekretær og 1 år regnskap på nett. Det er nå 1-2 år siden jeg studerte sist, og tiden der har gått til jobbing på dagligvarebutikk. Nå i høst fikk jeg somlet meg til Adecco og de har hjulpet meg ut i kontorverden nå! Ikke mye, men litt. Jeg har en 50% stilling i et vikariat som jeg ikke vet hvor lenge varer.

Vi bor på en studentby, men begynner å bli trangt... Victoria blir jo 4 år snart og vi er lei av å dele rom Men vi må vel holde ut til sambo er ferdig. Halvannet år så. Så vi er på boligjakt, eller på prosjekter som blir ferdig til neste år iallefall. Blir ingen søsken på Victoria før vi har flyttet dit iallefall.

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-01-2008, 11:59   #7
Supermedlem

L & N sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: I en villa :)
Meldinger: 729
Blogginnlegg: 3
L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.L & N har en strålende fremtid.

Hei på dere!

Jeg er 22 år gammel (23 i april), Jeg er mamma til Lucas som er 3 år og Noah som er nettopp fyllt 2 år.
Jeg er utdannet frisør, men jobber ikke som en pga bekkenplager.
Jeg jobber som butikkmedarbeider på Coop Mega her jeg bor og trivst veeldig godt med det.
Har akkurat fått 70 % fast og er veldig glad for det
Den 07-07-07 giftet jeg meg med drømmemannen, og nå er alt bare vel og gammen
For 1,5 år siden kjøpte vi et kjempedigert hus midt i sentrum av der vi bor og har pusset det opp, nå har vi et flott hus og to skjønne gutter sammen

Det var litt om meg...
Vær så god neste............
Gammel 12-01-2008, 21:24   #8
Veteranmedlem

Piamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Sted: på landet
Meldinger: 3,834
Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.Piamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Heia

Jeg er da Piamor.23år og 2 barnsmor.Jeg har 2 nydelige prinsesser.Ei tulle på 4år og ei på 4mnd (født i september 07).Vi bor i et rekkehus og storkoser oss på 125kvadrat,egen hage og med besteforeldre i nærheten.

Utdannet kokk,et år på nki og har tatt et år på høyskolen.Jeg studerer enda og er vel det man kan kalle for evig student.

Venter desverre på drømmemannen enda,men leiter ikke etter han enda,for jeg er for nysingel til det

For å forstå dine foreldres kjærlighet må du få barn selv

dersom du føler deg ensom er det kanskje fordi du bygger vegger istedenfor broer.

Sist endret av Piamor; 12-01-2008 kl 23:08. Begrunnelse: ammetåken tok meg
Piamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-01-2008, 22:03   #9
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er da Kine...
22 år og samboer, giftemål tror jeg faen ikke på,siden alle skiller seg
(Stygt å le, men ja, det er mitt syn)
Så hvit brud blir jeg neppe, men drømmer om romantisk frieri )

Mamma til 2 flotte gutter, N og L som er 3 år og snart 9 mnd
Utdannet med.sekretær, starter jobbsøking i høst.
Men leter etter kveldsjobb nå.
Trenger penger....

Har en kjekk samboer og herlig familie + svigerfam
Gammel 12-01-2008, 23:10   #10
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,365
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg er PJK og er 23 år. Var 19 år da jeg ble gravid med storebror og nettopp fylt 20 år da jeg fikk han, to år senere kom lillebror til verden å i dag er han 1 år

Jeg ble sammen med pappan til guttene da jeg var 17 år, forlovet oss 27.juli04 og hadde egentlig gifte planer om bryllup 06.september08 men vi har valgt å utsette dette på grunn av noe som er kommet i veien, så vi har nå lagt bryllupsplanele på hyllen
Akkurat nå bor vi i en stor leilighet som vi leier, men jeg skal prøve å få meg jobb nå så vi får oss ett bra lån og kan kjøpe oss hus, eller bygge som jeg drømmer om

Er ikke ferdigutdannet enda, har igjen 2 år som barne og ungdomsarbeiderlærling som jeg har søkt meg på i år. Får jeg ikke lærlingplass tar jeg nok den første og beste jobben jeg får Lei av å leie nå, vil ha noe som er MITTT!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:31.