Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-09-2008, 10:17   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki *** September ***

NÅ kan ingen krangle med meg lenger! Det er september, og høsten er offisielt kommet

Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 12:18   #2
Medlem

linepetrine sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 344
linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.
Sv: *** September ***

Og hvem er det som krangler med deg?

tobarnsmor til to hjerteknusere
en jente 03 og en gutt 06
linepetrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 16:48   #3
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 292
Blogginnlegg: 1
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.

hvem krangler??

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 16:58   #4
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Bare generelt Jeg har sagt det i en mnd, men ingen har hørt på meg

Jeg har fått kort hår
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 22:30   #5
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,365
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Pearly Vis post
Jeg er super stolt over meg selv nå, har jogga i en time og tatt 50 sit ups da jeg kom hjem. Skal vaske leiligheten nå å så skal jeg hoppe i dusjen før jeg skal på jobb til 15.00
Tenkte jeg skal begynne å jogge meg turer nå hver dag jeg har kveldsvakt og de dagene jeg har kveld skal jeg trene til pilates filmene mine
Er jeg ikke flink?
Jeg quoter meg selv, er så stolt over meg selv i dag Har gått i ett på jobben også, masse å gjør. Så litt sliten nå ja, men deilig er det. Kjenne på kroppen at man har gjort noe Kveldsvakt i morgen også, så i morgen skal jeg jogge å så må jeg på ett verksted med bilen.....den er vist litt syk :hmm:

Meo: Biilde????

Dette er mnd MIN..... Ja og Kine sin
Gammel 01-09-2008, 23:31   #6
Supermedlem

Fluen sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 508
Blogginnlegg: 10
Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.Fluen har en strålende fremtid.

Hallo=)

Uff, vært helt fraværende lenge jeg nå... Vært så mye..
<goood høst alle sammen=)

Og GRATULERER til Lijander

Så flink du er Pearly, sånn jeg er i tankene mine det, men aldri i virkeligheten hehe

Fluen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 23:50   #7
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 292
Blogginnlegg: 1
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.

meo: bilde

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 19:32   #8
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,318
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

det har kommet nye ting på nm, vi kan lage grupper, og hvis gruppen får 20 medlemmer får vi åpne eget, lukket forum(!) har derfor startet gruppen "Meo`s angels" (var ikkje det et bra navn eller? Tanken er å invitere aktive brukere av unge mødre, slik at vi kan diskutere private ting uten at gamlisene driver og sniker/prikker o.l.
Interessert i dette eller?
Gammel 02-09-2008, 19:39   #9
Veteranmedlem

LineN sin avatar

Meldinger: 3,144
Blogginnlegg: 4
LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.

E april -07
A april -08
Takk!

LineN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-09-2008, 19:42   #10
Veteranmedlem

LineN sin avatar

Meldinger: 3,144
Blogginnlegg: 4
LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.LineN har et ubeskrivelig bra rykte.

hvordan blir man med i den gruppen da bb? er jeg automatisk med nå eller?
E april -07
A april -08
Takk!

LineN er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:01.