Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-08-2008, 01:57   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
kidoki Skryt av Linepetrine

Vet du, Petriniusen, jeg er så stolt av deg!
Den jobben du gjør og måten du står opp for unge mødre er fantastisk og beundringsverdi!

Dere som ikke har lest det, her er noe av det petriniusen vår har skrevet

http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle2041571.ece ()

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle2053811.ece (Jeg blir forbanna når jeg leser denne ) Tilbakemelding fra en mann...

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle2068123.ece Tilbakemelding (Fra Line)

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle2066492.ece Tilbakemelding

Du treffer så utrolig godt i mye av det du skriver og jeg synes det er en ære å få møte deg og få lov til å være en del av boken din! Du gjør en fantastisk jobb
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 02:06   #2
Seniormedlem

lijander sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 2,433
Blogginnlegg: 1
lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.lijander har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Skryt av Linepetrine

Kan jo ikke si noe mer enn

En januardag 07 kom ett mirakel, aug 08 fikk vi oppleve det mirakelet igjen. Nå vet vi hva kjærlighet er

Lille R rørte noe ved oss alle, hvil i fred
lijander er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 02:09   #3
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke jeg heller... Jeg er så imponert. Og det er så viktig å få frem denne siden av saken også Hvor fantastisk det er å få barn i en identitets søkende fase i livet. En fase man gjerne surrer bort. Men tenk så heldige vi er! Vi har fått fantastiske barn som er med på å forme oss som mennesker, fordi vi fortsatt kan bli formet. De lærer oss det å elske, det å være tålmodig og det å være rettferdig. Og de lærer oss det på en så fantastisk måte Jeg er STOLT av å være en ung mor. Så igjen, TAKK søte Line
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 17:22   #4
Medlem

linepetrine sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 344
linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.

Dette var en koselig tråd å komme hjem til

Vemund Thoe er

Han har sikkert gjort en kvinne gravid en gang og sliter sikkert med dårlig samvittighet

tobarnsmor til to hjerteknusere
en jente 03 og en gutt 06
linepetrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 18:23   #5
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Det ordner seg!
Gammel 13-08-2008, 14:41   #6
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Utrolig flott skrevet linepetrine!

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 18:53   #7
Medlem

lucas' mamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: holmestrand
Meldinger: 292
Blogginnlegg: 1
lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.lucas' mamma har en strålende fremtid.

bra skrevet linepetrine

SOV GODT LILLE VENN, VÆR SNILL MED ENGLENE TIL VI SEES IGJEN.

med meo og Strwberri. SAMMEN ER VI SUSHI
lucas' mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 22:45   #8
Medlem

linepetrine sin avatar

linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.linepetrine har en strålende fremtid.

TAKK!

Det er faktisk veldig viktig for meg å få slike tilbakemeldinger fra dere, som jeg ønsker å være en stemme for. I noen sammenhenger har jeg opplevd å bli ledd og hånet av for det jeg skriver, så da trenger jeg slike positive oppmuntringer av og til. Det hjelper meg også med alt arbeidet rundt boken. Det er faktisk ganske tøft å gå fra det ene forlaget til det andre...

Så igjen; takk

linepetrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-08-2008, 22:58   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Klart det er tøft

Jeg kan ikke snakke på vegne av alle, men JEG setter utrolig pris på den jobben du gjør!Og jeg blir stolt av å "kjenne" deg...
Det ordner seg!
Gammel 13-08-2008, 23:17   #10
Medlem

linepetrine sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Klart det er tøft

Jeg kan ikke snakke på vegne av alle, men JEG setter utrolig pris på den jobben du gjør!Og jeg blir stolt av å "kjenne" deg...

Takk Meo, jeg kan si akkurat det samme om deg.

Se denne diskusjonen:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/137436006

Jeg har også skrevet et annet innlegg.
Ung mor - et privilegium
Har du lest det?

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:33.