Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-08-2007, 13:27   #1
Seniormedlem

Snuppsi sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Borte BØ!!
Meldinger: 1,557
MP Rating: 0% (0)
Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.
Tja hører jeg til her inne lengre egentlig

Er sjelden innom føler ikke helt at jeg passer inn her lengre runder jo snart 27år. Jeg var riktignok 18år da jeg fikk førstemann 24år da 2mann kom,venter nr 3 nå og er vel ikke direkte noen ung mor lengre

Mamma til -99 og -05, 29.03-08.
Snuppsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2007, 15:18   #2
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tja hører jeg til her inne lengre egentlig

Man er da så ung som man føler seg

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-08-2007, 15:27   #3
Seniormedlem

cathy sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 2,014
cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
enig

bare koz å ha deg her snuppsi
Gammel 16-08-2007, 13:35   #4
Seniormedlem

Snuppsi sin avatar

Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.Snuppsi har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD
da burde jeg backe ut for jeg føler meg sliten og gammel om dagen
aldri vært så dårlig og uggen som jeg er nå i denne graviditeten, kvalm støtt jeg nå
Føler meg ganske yngre igjen etterhvert som dette avtar

Snuppsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-08-2007, 14:26   #5
Seniormedlem

cathy sin avatar

cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.cathy har en strålende fremtid.

Gratulerer snuppsi Jeg har ikke fått med meg at du skal ha baby Så kjekt
Gammel 16-08-2007, 14:27   #6
Seniormedlem

cathy sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Snuppsi
da burde jeg backe ut for jeg føler meg sliten og gammel om dagen
aldri vært så dårlig og uggen som jeg er nå i denne graviditeten, kvalm støtt jeg nå
Føler meg ganske yngre igjen etterhvert som dette avtar
håper formen kommer seg
Gammel 27-08-2007, 10:44   #7
Veteranmedlem

@llimaC sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Sted: Os
Meldinger: 4,943
Blogginnlegg: 1
@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.@llimaC har et ubeskrivelig bra rykte.

lenge siden jeg sist så noe til deg her.. er ikke stor mer og si en GRATULERER med 3 mann da.. når er termin?? så kjekt, og spennende da
Gammel 19-09-2007, 11:53   #8
Seniormedlem

Snuppsi sin avatar

takk takk jenter, jeg har termin 17mars @llimac

Gammel 19-09-2007, 17:51   #9
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,819
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.

Du er da en ung mor, for du var ung da den første ble født. Ønsker deg lykke til med nr 3 også da.

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-09-2007, 00:12   #10
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

GRATULERER!
Det ordner seg!
meowouch88 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:41.