Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Unge mødre
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-06-2008, 11:51   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,976
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Vitnemålsutdeling!

MA var der jo, men jeg vil fortelle til resten også

Vitnemålsutdelingen gikk eksepsjonelt bra i går! ALLE var venner!
Vi dro til skolen i tre forskjellige biler og jeg ble så rørt når jeg så alle komme. Avgangselevene skulle møte et annet sted, så de "voksne" måtte finne plasser alene.
Det ble spilt nydelig musikk og vi gikk samlet i tog inn i aulaen. Mor gråt
Så satt vi oss ned og en og en klasse ble ropt opp. Etterhvert ble det vår tur og snuppa ble med meg opp på scenen.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Her fikk jeg vitnemålet av studieveilederen min som har støttet meg gjennom alle disse årene!

Etter dette dro vi hjem til mamma og hun hadde pyntet nyydelig bord. Vi hadde hjemmelaget koldtbord og det smakte fantastisk! Det ble noen taler og jeg gråt. Pappa skrev jo et langt brev til meg når jeg fortalte at jeg skulle beholde Thea hvos han skrev bl.a at jeg kom til å bli sosialklient og aldri ville klare å fullføre skolen. Så det at han foran hele familien så unnskyld, rørte meg veldig. En annen ting jeg ble fryktelig rørt over var talen til søsteren min. Hun skriver så fantastisk bra!
Utdrag:
"Du, kjære Line, har gått mot en hver innstanse når du valgte å beholde Thea. Du var 17 år, bekymringsløs og klar for å ta i mot livet med åpne armer. Du var fri som fuglen, og kunne gjøre akkurat hva du ville. Men da du fant ut at du var gravid, var det som om noen åpnet en dør til en annen verden. Du var usikker i starten, og følte deg nok veldig alene i perioder. Jeg husker hvor hjelpesløs jeg følte meg. Jeg vet ikke hva som skjedde, men en dag våknet du og var en helt annen. Du var voksen og moden, og øynene dine strålte av lykke og selvsikkerhet. Du skulle beholde barnet!

....

Du begynte på en ferd som for deg må ha vært milelang. Du tok en dag av gangen, og selv de dagene alt virket umulig tok du et steg til mot dagen i dag.

....

Du må også huske at du ikke bare har åpnet dører for deg, men du har lagt en sti for en hver ung jente som havner i samme situasjon. Jenter som ikke har tro på at de kan få en fremtid om de får barn i ung alder. Det er ingen ideel situasjon, men du har bevist at det går. Du har de siste årene vist en styrke, selvsikkerhet og motivasjon som jeg ikke visste du hadde i deg før Thea kom. Du imponerer meg hver eneste dag med valgene du tar, med skrittene du går og med innstillingen om at du aldri gir deg. Jeg er så imponert, jeg er så stolt av deg at ord i dag virker meningsløse.

....

Livets korte vei er lang å gå om du har små ben, og jeg skjønner nå at du har gått langt!

Gratulerer med dagen, vennen min."

I gave av henne og kjæresten og pappa og kjæresten fikk jeg aroma massajse og day make up med veiledning! Jeg gleder meg! Neste onsdag...

Mamma hadde skaffet verdens nydeligste kake til meg!

Jeg fikk blomster fra en av mammas venner i spania, jeg fikk masse meldinger på mobilen og det var så deilig å føle seg så elsket! Jeg er verdens heldigste jente som har mennesker rundt meg som virkelig, dypt inni seg, bryr seg om meg! Jeg har ikke ord...

Etter middag ble det dessert, drikke for de som kunne det og musikk. Pappa og broren min tøyset til og med om det faktum at de hatet hverandre.
Ting kunne ikke gått bedre!

Folk begynte å gå hjem etterhvert, men noen ble igjen og vi koste oss med bra musikk og nattmat.

Kvelden var perfekt!
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 11:59   #2
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vitnemålsutdeling!

Skjønner VELIGD godt at DU ble rørt Meosnupp For her sitter jeg å sipper.
SE den utrstrålingen du har på bildene, og de nydelige ordene som ble skrivd og lest for deg
Ingen tvil om at du har en utrolig flott familie

Gratulerer med fullført vgs

Nysgjerrig, men de som ikke visste at Thea var lillesnuppen din når du fikk vitnemålet, spurte de?
Gammel 19-06-2008, 12:06   #3
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,623
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

sneik nettopp i januarklubben og svarte på innlegget ditt der

Men må atter en gang sippe litt i tråden her

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 12:14   #4
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk
Åhw, dere er gode

Kine: Når vi stod på scenen, hadde jeg jo snuppa på armen. Og meningen var at vi skulle klappe for hver klasse, og ikke for hver elev siden vi er mange.
Men når studierektoren sier Line ***** med Thea! så begynte MANGE å klappe og da tror jeg de fleste skjønte det
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 12:17   #5
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,195
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Guuuud, så herlig
Gammel 19-06-2008, 12:25   #6
Supermedlem

Strwberri sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 1,027
Blogginnlegg: 32
Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.Strwberri har et ubeskrivelig bra rykte.

Du er rett og slett et av de sterkeste menneskene jeg vet om, og jeg er stappfull av beundring for deg! Aldri i verden jeg hadde klart noe sånt men du får det til å fremstå som en lek..

Aurora Linnea f. 8.oktober.2007

Strwberri er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 12:51   #7
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,120
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

Å fyttirakkern her nå jeg niholde tårene igjen - jeg sitter på jobb og kan ikke avsløre at jeg surfer på nett ved at tårene begynner å trille!
En utrolig rørende historie, taler og bilder. Du simpelthen strååååler! Utrolig nydelig og flott jente. Og du fortjener ALT det beste her i verden. Gratulerer så masse med vitnemålet
Vet ikke om du har nevnt det før, men hva er ønskene dine studie-og jobbmessig i framtiden? Noen vei du sikter etter? For det var allmenn du gikk på vgs?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 12:52   #8
Seniormedlem

jeanett sin avatar

Sted: Lindeberg, Oslo
Meldinger: 1,986
jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.jeanett har et ubeskrivelig bra rykte.

Du har all grunn til å være stolt av deg selv!!

Tårene trillet virkelig når jeg leste innlegget ditt nå, og talen fra søsteren din, du har virkelig bevist det mange skulle ønske de selv kunne bevise,
jeg syns det er helt fantastisk at familien din klarte å være venner for deg hele dagen din, og ikke minst at du ble ropt opp med Thea..

Jeg har ikke ord!

Du er en flott rollemodell for alle ungejenter som havner i din situasjon, du har bevist at dette går ann!

Du klarte det!!

08.08.09 Bryllupstråden min
jeanett er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-06-2008, 13:50   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Takk! Åh, jeg blir så glad av å lese det dere skriver!
Det ordner seg!
Gammel 19-06-2008, 15:25   #10
Medlem

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 271
maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.maiella har mye å være stolt av.

Nå sitter jeg her å sipper Meo!
Gratulerer så mye, nok en gang!
Tenk, du har klart det "alle" andre trodde var umulig, og du stråler virkelig!

Kos deg masse med aroma massasje og sminking, det har du virkelig fortjent!

Babyliten er blitt 1 år, og stor gutt
maiella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:42.