Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-01-2009, 10:57   #1
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,136
MP Rating: 0% (0)
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.
drømmetyding?

Jeg har tidligere sanndrømt endel ganger og jeg er litt sånn "åndelig" hvis jeg får si det slik..

Dagen før jeg testet positivt med småen drømte jeg at jeg trillet en barnevogn og at jeg møtte en jente og en gutt, jenten var den jeg mistet 1 mnd før, og gutten var det nye barnet i magen. jeg hadde iiiingen aning om at jeg var gravid.. og jeg fikk en gutt.. (har alltid visst kjønn før UL)

Uansett.. i natt hadde jeg en merkelig drøm.. veldig livaktig... drømte at jeg hoppet fra en skyskraper med svigerinnen min(som forøvrig står meg veldig nær og var med på fødselen til småen) og så fløy vi rundt i luften.. helt sykt for jeg følte liksom veldig at jeg fløy.. vinden rundt ørene og håret som flagret.. veldig rart..
Så sier hun til meg: dette må vi huske, i morgen må du minne meg på at vi drømte om hverandre...

hva kan dette bety da mon tro??

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2009, 11:34   #2
Supermedlem

Karette sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 1,176
Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.Karette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: drømmetyding?

For det første, jeg er ingen drømmetyder!

Men, dere er nære. Kanskje det betyr at sammen med henne kan du klare alt? Eller sammen med henne føler du deg sterk?

Det kan også bety at det er lenge siden du sa at du setter stor pris på henne?

Kanskje hun trenger deg?

Du sier du er litt åndelig, bruk litt tid på dette og kjenne etter hva du tror det betyr.. Magefølelsen din vil fortelle deg det
Gammel 29-01-2009, 11:45   #3
VIP-Medlem

Strikkis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 8,136
Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.Strikkis har et ubeskrivelig bra rykte.

tja hvem vet.. morsom drøm var det hvertfall..

Strikkis er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-01-2009, 11:56   #4
Seniormedlem

Sostenutia sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,687
Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.

Får jo ikke til å legge inn noe tekst her :S

Men du kan lese mer på http://www.droemmetydning.com/

Januar 2003 ~ Mai 2004 ~ Desember 2008

Sist endret av Sostenutia; 29-01-2009 kl 11:59.
Sostenutia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:51.