Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-07-2004, 12:13   #1
Medlem

lachica sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 172
MP Rating: 0% (0)
lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.lachica er som en lysfontene.
Exclamation Et lite tips til de som ønsker å gå ned i vekt!

Tenkte jeg skulle legge in dette innlegget her også jeg slik at flere kan få ta del i det og ikke bare de i barselklubben min..

De siste ukene har jeg funnet stor hjelp i å ha en egen slankedagbok på nettet hvor jeg kan skrive inn dag for dag hva jeg spiser og hva slags trening jeg utfører..Der skriver man også inn startvekten og legger inn ny vekt etterhvert..Det som er så fint er at den da lager en kurve som viser hvor mye man går opp eller ned..I tillegg kan man få masse oppbakning av andre slankere der slik at man kan motivere hverandre...For meg har det vært en stor hjelp og ha oversikt over hvor mye jeg får i meg i løpet av dagen og det er alltid koselig å få hyggelige tilbakemeldinger fra andre slankere...
Det beste av alt er at det er GRATIS

Adressen er www.slankenett.no

Lykke til alle andre slankere

klem fra meg
1998
lachica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2004, 12:15   #2
elian
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Et lite tips til de som ønsker å gå ned i vekt!

Takk for tips!!
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-07-2004, 12:20   #3
Veteranmedlem

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 4,376
Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.Embriksmamma har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg hater slanking. Bare sånn til opplysning.
Gammel 19-07-2004, 12:45   #4
Ise
Æresmedlem

Ise sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: På bygde!
Meldinger: 22,322
Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.Ise har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for tips,jeg er godt igang med slankingen,kjekt å få notert ned vekten i en dagbok

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:25.