Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-10-2003, 14:31   #1
Moniq
Gjest

Meldinger: n/a
Ett lite forslag fra meg

Begyner og bli litt lei nå, jeg trykker og trykker og sidene vill ikke opp, Skal sende pm, og pm`en blir ikke sendt, og plutselig har jeg sendt 20 i min frustrasjon, skal svare på innleg, også vill den ikke, osv osv! Har forstått att det er flere som har samme problem, og jeg lurer fælt på hvordan de som ikke har adsl har det.

Sambo er medlem av ett forum som heter noe slikt som bilforum.net, der har de akkuratt det samme konseptet som de har her, og der har de kommet med flere løsninger for og ikke få disse problemene.

Nå skal datanerdet meg prøve og forklare, hehe

De har alle bidratt med 100kr vær for og få større hastighet så det går fortere, hadde vært fint om jeg huska hva det het, men dere forstår sikkert hva jeg mener , det kommer sikkert til og bli ett ganske stort problem her, siden noen vill og andre ikke vill, og alle kommer til og få like mye glede av det.

En annen ting de har gjort er og instalere ett program som fjerner alle bilder etter en mnd, så skrifta står der, men bildene blir borte, så slipper det og bli så gør tungt.

Bare ett par forslag fra meg, for jeg begyner og bli litt lei av og ikke få opp ting her
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2003, 15:49   #2
VIP-Medlem

Sannemor sin avatar

Medlem siden: May 2003
Meldinger: 7,897
MP Rating: 100% (4)
Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.Sannemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Det syns jeg var et lurt forslag!
Gammel 27-10-2003, 17:32   #3
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,831
MP Rating: 0% (0)
Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.Delfinus har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke så dumt det!
Gammel 27-10-2003, 17:46   #4
Æresmedlem

Nennemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 32,555
Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nennemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Betaling er nok ikke aktuelt, selv om jeg har foreslått det jeg også, men fjerning av bilder etter en viss tid kan kanskje være noe å tenke på ja.

Send et forslag til adm.Bente da vel!

Er man litt munter av sans og sinn, går gjennom livet med søkende trinn,
gleder seg litt over andres hell- da kommer lykken helt av seg selv
Nennemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2003, 20:08   #5
Seniormedlem

guggi sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 2,648
guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.guggi er fantastisk mot andre.

hørtes ikke så dumt ut nei....det er såååå kjedelig når det går ultratregt her

guggi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2003, 20:12   #6
Tidligere bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Syntes begge forslagene hørtes fornuftig ut. Betaling kan eventuelt være frivillig. Det er jo noen reklameinntekter her men det kan jo ikke være alverden.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2003, 21:23   #7
VIP-Medlem

VIANA sin avatar

Medlem siden: Mar 2002
Sted: mjøsas høgre sie
Meldinger: 5,227
MP Rating: 100% (1)
VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.VIANA er et navn alle kjenner.

Lurt forslag,jeg er drittlei tregheta her.

Men betaling er helt uaktuelt!

EN GENSER ER ET PLAGG ET BARN BÆRER NÅR MOREN FRYSER
VIANA er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2003, 23:03   #8
Æresmedlem

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Sandnes
Meldinger: 11,677
Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.Cazandra har et ubeskrivelig bra rykte.

Fjerning av bilder var en kjempegod idè, så slipper admin/moderatorer å rydde!

http://www.inspirasjononline.com/for...referrerid=704
Cazandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-10-2003, 23:07   #9
Seniormedlem

K@trine sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Meldinger: 1,721
K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.K@trine er fantastisk mot andre.

Det kunne kanskje vært lurt med en liten oppryddning her ja
Gammel 28-10-2003, 09:48   #10
Medlem

Bluelady sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Stavanger
Meldinger: 417
Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.Bluelady er fantastisk mot andre.

Det forslaget med fjerning av bilder ettter en tid er en kjempegod ide. Det går jo irriterende sent her.
Betaling er det blitt sagt er uaktuelt og det er bra.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:10.