Begyner og bli litt lei nå, jeg trykker og trykker og sidene vill ikke opp, Skal sende pm, og pm`en blir ikke sendt, og plutselig har jeg sendt 20 i min frustrasjon, skal svare på innleg, også vill den ikke, osv osv! Har forstått att det er flere som har samme problem, og jeg lurer fælt på hvordan de som ikke har adsl har det.
Sambo er medlem av ett forum som heter noe slikt som bilforum.net, der har de akkuratt det samme konseptet som de har her, og der har de kommet med flere løsninger for og ikke få disse problemene.
Nå skal datanerdet meg prøve og forklare, hehe
De har alle bidratt med 100kr vær for og få større hastighet så det går fortere, hadde vært fint om jeg huska hva det het, men dere forstår sikkert hva jeg mener

, det kommer sikkert til og bli ett ganske stort problem her, siden noen vill og andre ikke vill, og alle kommer til og få like mye glede av det.
En annen ting de har gjort er og instalere ett program som fjerner alle bilder etter en mnd, så skrifta står der, men bildene blir borte, så slipper det og bli så gør tungt.
Bare ett par forslag fra meg, for jeg begyner og bli litt lei av og ikke få opp ting her