Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Utenfor tema

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-02-2004, 12:41   #1
Supermedlem

dharma sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 875
MP Rating: 0% (0)
dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.
fremkalling av digitale bilder

Hvem er billigst? Best?
dharma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 12:46   #2
Veteranmedlem

maribo sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: Orkanger
Meldinger: 3,230
maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.maribo har en strålende fremtid.

Vet ikke hvem som er billigst, men denne er iallfall en av de beste - har fått flere førsteplasser i tester, deriblant tv2 hjelper deg, tror jeg.
Du finner den under fotoalbum på VG's sin meny.
Tror det koster kr 2,95 pr bilde i vanlig str.
Tror nok det finne smasse forskjellige bra steder som gjør denne jobben veldig bra, men vi valgte nå denne etter tips fra kjentfolk.

Vi lagrer bildene der og fremkaller dem der - kjapt og billig

Her er link:

http://foto.vg.no/vg.php
Gammel 12-02-2004, 12:49   #3
Veteranmedlem

Plusle sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,093
Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.

Har brukt både Fotoknudsen og Kodapost. Fine bilder begge steder. Hos Kodapost bruker jeg å brenne bildene på cd og sende inn. Koster da fra 1 kr pr bilde.
Plusle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 12:51   #4
Veteranmedlem

Plusle sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Meldinger: 4,093
Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.Plusle har en strålende fremtid.

Obs, adr var www.fotoknudsen.no og www.kodak.no
Plusle er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 13:58   #5
Medlem

lillen2 sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Meldinger: 279
lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.lillen2 er fantastisk mot andre.

Vi har brukt Fotoknudsen, og er veldig fornøyd. Bor du i nærheten av en Fotoknusen-butikk kan du hente bildene der og sparer porto.

Nå er det tilbud, og du får 100 bilder for 249,-
lillen2 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 14:42   #6
Medlem

Carine sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Konnerud, Drammen
Meldinger: 143
Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.Carine er fantastisk mot andre.

Jeg har brukt Eurofoto helt siden jeg kjøpte digitalkamera. Det er de som VG bruker i den fototjenesten sin. Jeg sendte èn bunke til fotoknudsen da de vant en VG-undersøkelse...men endte opp med å returnere nesten alle bildene. Synes at bildene ble ti ganger bedre hos Eurofoto!!! Men det er nå min erfaring da, det høres ut som at mange har gode erfaringer med dem også...

Klem fra Carine

Carine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 14:55   #7
Seniormedlem

Robyn sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 1,991
Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.Robyn har en strålende fremtid.

Opplevde å få ubrukelige bilder av Foto Knudsen og de sa rett ut at systemet dems ikke var godt nok for digitale bilder.
Sendte de i retur og fikk tilbake bilder av bedre kvalitet, som "plaster på såret" skulle de slette fakturaen på de første bildene som jeg returnerte.
På kundeservice der fikk jeg beskjed om å bytte kamera og kjøpe ett med 135 film, det var nemlig mye bedre.

Spurte hvorfor de tilbyr en tjeneste som de selv mener er for dårlig, fikk da til svar at det måtte de jo.

Så jeg anbefaler i allefall ikke Foto Knudsen.

Har vært kunde der i mange år, nærmere 10 sikkert. Alt fungerte helt fint så lenge jeg sendte inn de vanlige, gamle 135 filmene. Etter det har det bare vært problemer.

Alle disse dagene som kom og gikk,
ikke visste jeg at de var selve livet...
Robyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 15:03   #8
Medlem

Medlem siden: Mar 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 164
hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.hebaroe er som en uslipt juvél.

Jeg har brukt japan photo, koster 2 kr bildet om du bestiller mer enn 25 stk. Fornøyd med kvaliteten.
Gammel 12-02-2004, 20:41   #9
Supermedlem

dharma sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Trøndelag
Meldinger: 875
dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.dharma er fantastisk mot andre.

Flere som har prøvd japan photo og er fornøyd?
Var ganske mye billigere enn de andre...

Ellers, takk for svar alle sammen. Merkelig det der med fotoknudsen, de har jo kommet ut som "best i test" flere plasser. Tror ikke jeg tar sjansen på å prøve etter det jeg har lest her.
dharma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2004, 20:44   #10
Veteranmedlem

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Nordaførr
Meldinger: 3,204
D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.D'Arcy er som en lysfontene.

Jeg har bare brukt Foto Knudtsen og jeg har alltid vært strålende fornøyd. Brukte til og med de til å lage både julekort og takkekort etter dåpen og de ble skikkelig bra!

Kjapt, bra og billig!

D'Arcy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:29.